خراسان رضوی

حریق در میدان بار سپاد مشهد، موجب مرگ یک نفر شد

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز و به دنبال اعلام مشاهده دود و آتش از داخل یک خودرو و سرایت حریق به یکی از غرفه های میدان بار سپاد به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان چندین ایستگاه به محل آتش سوزی اعزام شدند و با حضور به موقع، از سرایت آتش به سایر غرفه ها جلوگیری کردند.

وی افزود: پس از اطفاء حریق مشخص شد راننده این کامیونت حامل میوه در درون وسیله نقلیه به دلیل شدت جراحات وارده فوت شده است. در بررسی های بیشتر نیز روشن بودن پیک نیک در داخل این کامیونت علت اولیه این حریق اعلام شده است.

معاون عملیات سامان آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: روشن کردن پیک نیک در داخل وسیله نقلیه خطرناک بوده و علاوه بر اینکه احتمال گاز گرفتگی راننده و مرگ خاموش را در پی دارد، موجب بروز آتش سوزی در خودرو می شود.

شایان ذکر است تعدادی از شاهدان، از حضور شبانه و خوابیدن رانندگان کامیون های حامل بار در درون وسیله نقلیه و روشن کردن پیک نیک برای گرم کردن خود، ابراز نارضایتی کرده و خواستار نظارت بیشتر مسئولان این بازار به این اقدام خطرآفرین شده اند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا