مرکزی

حریق گسترده در شرکت طبیعت / مصدومیت فرمانده انتظامی زرندیه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، آتش‌سوزی شرکت طبیعت در شهرک صنعتی مأمونیه از حوالی ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز آغاز شد که از همان دقایق ابتدایی تیم‌های عملیاتی و اطفا آتش‌نشانی، اورژانس، پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی و عملیاتی را به محل حادثه کشاند.

حجم آتش به حدی گزارش شد که ۸ تیم عملیاتی با بیش از ۳۰ نیروی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شهر صنعتی کاوه، زرندیه، شهر صنعتی زرندیه، پرندک و اسلامشهر به محل حادثه اعزام شدند تا از گسترش حریق جلوگیری کنند.

گزارشات اولیه حاکی از آن است که پس از حدود ۵ ساعت از وقوع این آتش‌سوزی، آتش در حوالی ساعت ۸ صبح در کنترل نیروهای امدادی در آمده و لکه‌گیری در حال انجام است.

بنا بر اعلام منابع مطلع این حادثه تلفات جانی نداشته اما فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه که از نخستین دقایق این حادثه در محل حضور داشت به همراه شخص دیگری دچار مصدومیت شده‌اند.

یک تیم عملیاتی متشکل از فرمانداری، دادگستری، بیمه، استانداری، شرکت شهرک‌های صنعتی و… در محل حضور دارند تا ابعاد این حادثه را مورد بررسی قرار داده و در خصوص علل حادثه جزئیات را گزارش کنند.

به گفته حاضرین در کارخانه ۳ نفر از کارشناسان دادگستری با صدور حکمی از سوی دادگستری در حال ریشه‌یابی علت حادثه هستند اما با توجه به ابعاد گسترده حادثه فعلاً امکان اظهارنظر در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا