اخبار روز

حزب‌الله عراق: کشورهای محارب با اسلام،حکم دشمن در میدان جنگ را دارند

حزب‌الله عراق: کشورهای محارب با اسلام،حکم دشمن در میدان جنگ را دارند

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، «کتائب حزب‌الله» در عراق بیانیه‌ای در خصوص هتک حرمت قرآن کریم صادر کرد.

کتائب حزب‌الله از ملت‌های مسلمان خواست که در دفاع از قرآن کریم نقش خود را ایفا کنند و در قبال کشورهایی که  هتک حرمت قرآن کریم در آن‌ها  تکرار می‌شود، مواضع سختگیرانه‌ای اتخاذ کنند.

بر اساس این بیانیه، تداوم دشمنی این کشورها  با اسلام ، باعث خواهد شد با  آن‌ها مانند دشمن در میدان جنگ برخورد شود.

پیش از این «ابوحسین الحمیداوی» دبیرکل جنبش کتائب حزب الله عراق درباره تکرار هتک حرمت قرآن کریم به سوئد هشدار داد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد که وظیفه شرعی ما را ملزم می‌کند که برای اجرای شدیدترین حکم الهی علیه کسانی تلاش کنیم که عمدا به قرآن کریم اهانت کردند و تلاش خود را دوچندان کنیم که به سرویس امنیتی ضربه بزنیم که این عملیات شنیع را علیه کتاب مقدس ما مدیریت کرد.

منابع خبری روز سه شنبه از هتاکی مجدد به قرآن کریم برای سومین بار در دانمارک مقابل سفارت مصر خبر دادند.

براساس این گزارش پنج عضو یک گروه افراطی در دانمارک، مقابل سفارت مصر اقدام به سوزاندن قرآن کریم کردند.

منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند که برخی افراد در جنایت جدید، اقدام به سوزاندن مجدد قرآن کریم در برابر سفارت عراق در کپنهاگ پایتخت دانمارک کردند.

جمعه گذشته ۲۱ جولای نیز گروهی افراطی «ملی‌گرایان دانمارکی» اقدام به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در برابر سفارت عراق در کپنهاگ، پایتخت دانمارک کردند. این گروه افراطی دانمارکی با برافراشتن بنرهایی علیه اسلام و سر دادن شعارهایی اهانت‌بار به آن، اقدام به انداختن قرآن کریم و پرچم عراق روی زمین کرده و به آن اهانت کردند.

به گفته چندین منبع رسانه‌ای، این گروه افراطی دانمارکی حمله خود را در میان تدابیر امنیتی شدید پلیس انجام داده‌اند، گروه مذکور پیش از این در برابر سفارت ترکیه در کپنهاگ به قرآن کریم و پرچم ترکیه اهانت کرده بودند.

روز پنجشنبه ۲۰ جولای نیز برای دومین بار در چند هفته اخیر ، متجاوزان و هتاکان به مقدسات اسلامی در سوئد با مجوز دولت این کشور و تحت حمایت نیروهای پلیس با برگزاری یک تجمع ضد اسلامی در استکهلم مقابل سفارت عراق، به قرآن کریم هتاکی کردند. «سلوان مومیکا» شهروند افراطی سوئدی که عراقی‌تبار است در این تجمع، بار دیگر با حمایت پلیس سوئد به قرآن کریم هتاکی کرد و پرچم عراق را نیز آتش زد.

هشدار حزب‌الله عراق به سوئد/ تکرار کنید همچون دولت محارب رفتار می‌کنیم
عراقی‌ها سفارت سوئد در بغداد را به آتش کشیدند

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا