کهگیلویه و بویراحمد

حساس‌ترین دیدار فوتبال در سی‌سخت/چشم امید فوتبال‌دوستان به هنرنمایی سیدنا

به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت، حساس ترین دیدار چند سال اخیر فوتبال سی‌سخت با بازی تیم سیدنای سی‌سخت روز یکشنبه در زمین چمن ورزشگاه آزادی سی‌سخت برگزار می‌شود.

در چارچوب مرحله حذفی لیگ استان و در بازی رفت تیم‌های فوتبال سیدنا سی‌سخت و وحدت قلات بهمئی روز یکشنبه هفته جاری ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی سی‌سخت به مصاف هم خواهند رفت و بازی برگشت روز جمعه همین هفته در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار خواهد شد.

کیوان رهنما سرپرست و مدیر تیم سیدنا که خود از مربیان این باشگاه است، در گفت‌وگو با فارس ضمن تبریک به مناسبت روز مربی به همه مربیان خصوصا مربیان ارزنده مجموعه باشگاه و مدرسه فوتبال سیدنا از جمله میلاد محمدحسینی، امجد نظری، سجاد مرادی، محسن قربانی، رحمان آقاجانی و سایر مربیان گفت: تیم سیدنا با یک کار گروهی و اتحاد خوبی با کمترین حمایت به این مرحله رسیده و تشکر دارم از معدود کسانی که به این تیم کمک کردند.

وی بیان کرد: هزینه‌های باشگاه‌داری خصوصا در شهر زلزله‌زده  بدون اسپانسر برای باشگاهی مثل سیدنا که در تمامی رده‌ها و نیز مدرسه فوتبال در تمام فصول فعال است سر سام‌آور بوده و انتظار می‌رود مسئولان حمایت بیشتری از ما داشته باشند.

رهنما با تاکید بر حمایت از تیم سیدنا گفت: امید است که این ورزش بتواند قدمی در جهت مبارزه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی و نیز رشد اعتماد به نفس و سلامت و شادابی در اجتماع در جهت پیشرفت‌های مختلف در زندگی باشد.

رهنما در پایان خاطرنشان کرد: امید می‌رود شاهد بازی خوب و مهیجی بین تیم های خوب سیدنا سی‌سخت و وحدت قلات بهمئی باشیم انتظار داریم همه تماشاگران ما را در این مسابقه همراهی و حمایت کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا