سیاسی

حسن پور: عملیات طوفان الاقصی اقدامی مشروع علیه اشغالگران قدس است

حسن پور: عملیات طوفان الاقصی اقدامی مشروع علیه اشغالگران قدس است

– اخبار سیاسی –

شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات غافلگیرانه گروه های مقاومت فلسطینی اقدامی مشروع و کاملا قانونی علیه اشغالگران قدس بود.

مالکی: عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را با بحرانی بی سابقه روبرو کرده است

وی با بیان اینکه آنچه امروز در فلسطین شکل گرفت حاصل راهبرد محور مقاومت و حاج قاسم سلیمانی است که در گروه های مقاومت در منطقه نهادینه شده است، افزود: این عملیات ضربه نظامی بزرگی به صهیونیستها وارد کرد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست. 

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رهبر انقلاب در روزهای اخیر تصریح کردند که عادی سازی با رژیم صهیونیستی، شرط‌بندی روی اسب بازنده و محکوم به شکست که این واقعیت به وضوح در روزهای اخیر به اثبات رسید. 

حسن پور تاکید کرد: بدون شک رژیمی که توانایی تامین امنیت خود را در برابر گروه های مقاومت مردمی ندارد، توانایی تضمین امنیت سایر کشورها را هم نخواهد داشت. 

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست ما از همه مسلمانان جهان این است که در این مقطع حساس به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین بپردازند، عنوان کرد: کشورهای جهان اسلام باید از تمامی ظرفیت های دیپلماتیک خود از جمله کنفرانس مجالس اسلامی و اجلاس سران کشورهای اسلامی را هرچه سریعتر برگزار کنند و مانع تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه شوند. 

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا