گلستان

«حسینی» مجددا مدیرکل بیمه سلامت گلستان شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، آئین معارفه مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گلستان امروز در سالن جلسات بیمارستان پنج آذر گرگان برگزار شد و در این آئین سیدمحمد حسینی سکان مدیرکلی بیمه سلامت را بر عهده گرفت.

سیدمحمد حسینی برای دومین بار سکان مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان را به عهده گرفت، در مدت دو سال گذشته مدیرکل بیمه سلامت استان تهران بود.

در آئین معارفه مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گلستان از زحمات و خدمات مهرداد کمانگری مدیرکل سابق این اداره کل قدردانی شد.

مدیرکل جدید بیمه سلامت استان گلستان دو دهه سابقه مدیریتی از مسئولیت فعلی خود در استان گلستان داشته است، از سوابق کارنامه‌ای حسینی می‌توان به «پیام‎آور بهداشت» در مراکز بهداشتی درمانی روستاهای شهرستان گرگان، «کارشناس نظارت بر درمان»، «سرپرست معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان» اشاره کرد.

حسینی در اردیبهشت ۱۳۷۷ نیز به عنوان اولین مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان انتخاب شده بود.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت در آئین معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از زیرپوشش قرار گرفتن ۴۲ میلیون نفر برای استفاده از خدمات بیمه سلامت خبر داد.

حسین رنجبران با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند، افزود: پرداختی بیمه سلامت به مراکز و موسسات طرف قرارداد به روز است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ هزار موسسه با بیمه سلامت قرارداد دارند، ابراز کرد: تلاش بر این بوده تا پرداختی موسسات به روز باشد که در این زمینه اتفاقات خوبی رقم خورد.

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت بر لزوم تشکیل پرونده الکترونیک سلامت تاکید کرد و این اتفاق را استمرار اهداف دولت الکترونیک برشمرد.

رنجبران بیان کرد: نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک در کشور اجرایی شده است و اطلاعات بیماران با شکل‌گیری پرونده الکترونیک سلامت تسهیل می‌شود. 

انتهای پیام/۸۳۰۱۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا