اخبار روز

حس و حال زائران اربعین پس از بازگشت به ایران/ “حب الحسین یجمعنا” را در عراق دیدیم + فیلم

حس و حال زائران اربعین پس از بازگشت به ایران/ “حب الحسین یجمعنا” را در عراق دیدیم + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پایانه مرزی چذابه، در مدت زمان دو هفته گذشته بسیاری از رسانه های معاند تلاش کردند تا روابطی تیره از مردم ایران و عراق را به مخاطبان خود القا کنند اما آنچه که افراد حاضر در این راهپیمایی بزرگ جهان اسلام مشاهده کردند چه بود؟ این روزها که شاهد موج بازگشت زائران اربعین آقا اباعبدالله الحسین(ع) در مرزها هستیم، موقعیت را مناسب دیدیم تا با زائرانی که در حال بازگشت هستند از آنچه که در این مسیر مشاهده کردند گفت‌وگو کنیم.

عاشقانی که بی‌ادعا مشق عشق می‌کنند‌/ گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از شکوه پیاده‌روی اربعین در مشایه + فیلم

زائری می گفت همه آنچه که در عراق دیدیم خدمت خالصانه به زائران بود بدون اینکه توجهی به رنگ و نژاد و ملت افراد وجود داشته باشد. معنای حب الحسین یجمعنا را مردم عراق به خوبی به نمایش گذاشتند.

زائر دیگر که با دوستانش درحال بازگشت بود از اینکه تصاویر شهدای مقاومت یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را در عراق در کنار هم میدید حس غرور و وحدت داشت و پیوند برادری با مردم عراق را ناگسستنی می دانست.

«اربعین تمرینی برای دوران ظهور آقا امام زمان است»؛ این جمله را یکی از زائران گفت و دعا کرد که به زودی آن دوران با شکوه و عظمت اسلامی را در کنار منجی عالم بشریت درک کنیم.

 

/۷۳۵

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا