آذربایجان غربی

حضور جهادی و میدانی در تمام شهرهای آذربایجان‌غربی برای محرومیت زدایی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی محمد صادق معتمدیان در جمع ائمه جمعه اهل تسنن شهرستان با تاکید بر تعامل دولت سیزدهم با علما، روحانیون و نخبگان جامعه اظهارداشت: مردم استان آذربایجان‌غربی همیشه دژ محکمی در برابر دشمنان بوده‌اند و برادران اهل سنت نیز کنار برادران اهل تشیع استان، شهدای زیادی را در راه دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌ است.

وی تاکیدکرد: با همفکری و تعامل‌های گسترده می‌توان شاهد رشد و توسعه آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف باشیم.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: استان از ثروت‌های الهی در حوزه معادن و طبیعت برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری بیشتر استفاده شود.

وی گفت: با بسیج امکاناتی که در استان وجود دارد و استفاده از ظرفیت تمام شهرستان‌های استان در جهت پیشبرد اهداف دولت سیزدهم که آبادانی، توسعه و پیشرفت است ، تلاش می‌کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حاکمیت اسلامی در کشور به همه مناطق کشور به صورت عادلانه توجه می‌کند، ادامه داد: وحدت و همدلی بین مردم باید حفظ و تقویت گردد چرا که دشمنان انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها قصد دارند با ایجاد اختلاف و تفرقه آرامش کشور را بر هم زنند.

معتمدیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یاد آور شد: مردم استان آذربایجان‌غربی همیشه دژ محکمی در برابر دشمنان بوده اند و برادران اهل سنت نیز کنار برادران اهل تشیع استان،  شهدای زیادی را در راه دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.

وی با اشاره به امنیت مثال زدنی و پایدار در مرزهای استان افزود: باید تلاش کنیم تا با وجود امکانات متعدد مرزی از جمله پایانه‌ها و گمرکات مرزی استان، جایگاه بین المللی خود در منطقه را ایجاد و با این ظرفیت رشد اقتصادی در استان را بهبود دهیم.

معتمدیان بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد فتنه‌گری‌های دشمنان انقلاب بوده ایم و در هشت سال دفاع مقدس نه تنها با رژم بعث عراق در جنگ بودیم بلکه با تمام استکبار جهانی مبارزه کردیم و امروزه هم دشمنان انقلاب جنگ اقتصادی، امنیتی و سیاسی را علیه کشورمان آغاز کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل صندوق اعتباری برای توسعه  استان‌ها از سال آینده خبر داد و گفت: بخشی از درآمد های استان در این صندوق ذخیره و برای شتاب بخشیدن به آبادانی و پیشرفت استان هزینه می شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات حاشیه نشینی در استان از تمام ظرفیت های استانی و ملی استفاده می‌کنیم.

وی اتمام پروژه نیمه تمام و اقتصادی کردن طرح های عمرانی را در اولویت کارهای مدیریت استان ذکر کرد و افزود: برای ایجاد فرصت‌های اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های استان در این حوزه فعالان بخش خصوصی را برای حضور در استان دعوت می‌کنیم.

معتمدیان گفت: حضور جهادی و میدانی در تمام شهرهای استان خواهیم داشت و از مدیران انقلابی، متعهد و جوان که بتوانند شبانه روز برای خدمت به مردم کار کنند، استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا