آذربایجان شرقی

حضور خرم در پایانه مرزی نوردوز/ زیرساخت‌ها در نقاط مرزی نوردوز و خداآفرین دارای مشکل است+ تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، عابدین خرم امروز (سه‌شنبه) در سفر به شهرستان جلفا، از پایانه مرزی نوردوز بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این نقطه مرزی قرار گرفت.

 وی سپس در جلسه کارگروه ویژه مرزی، مسائل و مشکلات پایانه‌های مرزی استان را با حضور مسئولان مرتبط بررسی کرد.
 
استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تأکید رئیس جمهور مبنی بر ارتقای کمی و کیفی مناطق آزاد و مرزی برای توسعه تجارت خارجی، گفت: موانع توسعه مناطق مرزی را باید رفع کنیم.
 
وی همچنین به سفر دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد ارس اشاره کرد و گفت: عزم جدی برای حل مشکلات و توسعه منطقه آزاد ارس و پایانه‌های مرزی استان وجود دارد.
 
خرم با تأکید بر اقدامات هدفمند برای ایجاد بازارچه‌های مرزی و زیرساخت‌های مناسب حمل‌ونقل و جلوگیری از برخی تنش‌های مرزی، گفت: برخی از زیرساخت‌ها در نقاط مرزی نوردوز و خداآفرین دارای مشکل است که با همکاری دستگاه‌های مسئول برای اصلاح آنها تلاش می‌کنیم.
 
وی تأکید کرد: حل مشکلات مرزی می‌تواند به توسعه فعالیت‌های تجاری و بازرگانی و تسهیل در امر صادرات و واردات کمک کند و باید نقاط مرزی ما بتوانند در وضعیت اقتصادی استان و کشور تأثیرگذار باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان، فرمانده مرزبانی استان، مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و امنیتی و انتظامی استانداری، ناظر گمرکات استان و رئیس گمرک نوردوز هم در این بازدید استاندار آذربایجان شرقی را همراهی کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا