سمنان

حضور رئیس سازمان بسیج در جنوب سمنان/ برپایی نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیج+ تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در حاشیه رزمایش «اقتدار جهادگران بسیجی»، در مناطق روستایی جنوب سمنان حضور یافت و روند خدمت‌رسانی بسیجیان را به مردم ارزیابی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین روز از هفته بسیج، ضمن خداقوت به بسیجیان جهادگر در مناطق روستایی استان سمنان، خواستار تقویت خدمت‌رسانی در همه زمینه‌ها شد.

بازدید از غرفه‌های خدمت‌رسانی به مردم و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان بسیجیان از دیگر بخش‌های حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مناطق روستایی جنوب سمنان بود.

بیش از ۹۰ میلیارد ریال طرح‌؛ در دست اجرای بسیج سازندگی سمنان

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان در این مراسم اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب در کشور و استان سمنان در حوزه محرومیت‌زدایی، عمومی و همگانی شدن فرهنگ خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان است.

دامغانی ادامه داد: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، فرهنگ مردم استان سمنان شده است و هر روز شاهد فعالیت‌های خوبی در حوزه خدمات‌رسانی به نیازمندان، محرومان و آسیب‌دیدگان از کرونا در این استان هستیم.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: هماهنگی و هم‌افزایی مناسبی ذیل قرارگاه‌های مختلف در استان سمنان، شهرستان‌ها و محلات برای خدمت‌رسانی به مردم استان سمنان وجود دارد و از موازی‌کاری‌ها جلوگیری می‌شود.

دامغانی گفت: امروز محرومیت‌زدایی و مقابله با محرومیت‌ها در داخل و خارج از استان در دستور کارگروه‌های جهادی و بسیجیان این استان قرار دارد.

او ادامه داد: در حوزه عمران و تأمین زیرساخت‌ها، طرح‌های متعددی در بسیج سازندگی استان سمنان در حال اجراست و «آب‌رسانی»، بیشترین حجم برنامه‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: تعمیر و تأمین مسکن نیازمندان، بهسازی و توجه به راه‌های مواصلاتی، تعمیر و ساخت مسکن در شهرستان‌ها و مواردی از این قبیل در استان سمنان در دست اقدام است.

دامغانی، حجم اعتباری طرح‌های در دست اجرای بسیج سازندگی استان سمنان را بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و توضیح داد: این طرح‌ها با ظرفیت و توان گروه‌های جهادی در حال اجراست.

عکس: علی ابک- فارس

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا