اخبار روز

حضور سردار قاآنی در مناطق زلزله‌زده سوریه

حضور سردار قاآنی در مناطق زلزله‌زده سوریه

سردار قاآنی عصر چهارشنبه در حلب بود و از مناطق زلزله زده این شهر و نحوه امداد رسانی به آسیب دیدگان این فاجعه دردناک بازدید کرد.

بر اساس گزارش العالم، وی با حضور در مناطق مختلف شهر حلب و ستادهای تشکیل شده برای یاری رساندن مردم آسیب دیده این استان و همچنین چند کمپ ایجاد شده برای زلزله زدگان بازدید کرد و با چند نفر از مردم آسیب دیده و شرایط فعلی آنها به گفت و گو پرداخت.

روز پنج شنبه نیز فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهر لاذقیه از مناطق آسیب دیده این شهر نیز بازدید کرد.

در حال حاضر صدها رزمنده حشدالشعبی و حزب الله لبنان در کنار مستشاران ایرانی و کادر درمان جبهه مقاومت اسلامی در حال خدمت رسانی مداوم به آسیب دیدگان زلزله شمال غرب سوریه هستند، زلزله‌ای تاکنون نزدیک به سه هزار کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

سپاه همواره نشان داده که در همه میدان‌ها حضور تاثیرگذار دارد، چه این میدان، میدان جنگ باشد، چه میدان کمک رسانی و بازسازی؛ زلزله باشد یا سیل؛ داخلی باشد یا خارجی، زلزله خوی باشد یا زلزله حلب؛ برای سپاه فرق نمی کند، سپاه فقط یاری رسان است و در این راه شتابان به پیش می رود؛ همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی با ابومهدی المهندس در سیل خوزستان پیش رفت یا شهید حاج احمد کاظمی در کنار حاج قاسم در زلزله بم حماسه آفریدند.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا