چهارمحال و بختیاری

حضور مؤثر مردم نویدبخش سال پربرکتی از لحاظ اقتصادی است

حضور مؤثر مردم نویدبخش سال پربرکتی از لحاظ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری دکتر احمدرضا بسیج در گردهمایی بصیرتی رزمندگان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به تشریح نقش مردم در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی پرداخت.

مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی آحاد مردم، نظام ولایی جمهوری اسلامی در کشور ما شکل گرفت.

دکتر احمدرضا بسیج افزود: برای مردم اندیشیدن و برای مردم کار کردن از ویژگی های نظام ولایی است.

وی ادامه داد: قانون الهی، دین و ایمان، برای رسیدن انسان به کمال و تعالی است و حکومت و مادیان و … فی نفسه ارزشی ندارند؛ بلکه باید در خدمت رسیدن انسان به کمال قرار گیرند.

دکتر بسیج خاطرنشان کرد: اولین مؤلفه انقلاب اسلامی در پیروزی و استمرار آن، ارزش های دینی و انسانی است.

وی، تصریح کرد: وجود رهبری فاضل و شایسته دومین مؤلفه پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن به شمار می رود، که در دنیا بی نظیر است.
این استاد دانشگاه، گفت: مردم، سومین مؤلفه پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی به شمار می روند؛ زیرا مشروعیت در نظام اسلامی لزوما از جانب خداست و مقبولیت از آن مردم است و مفهوم مردم سالاری دینی همین است.

دکتر بسیج افزود: اصالت با هدایت مردم است و حضور مردم در صحنه و میدان مهم می باشد و همواره مردم در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی با حضور در صحنه های مختلف نقش داشته اند.

وی، انقلابی ماندن مردم را لازمه استمرار انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران ازنظر اهداف و اصول و رهبران و ابزاری که بکار می برد در دنیا ممتاز و نمونه است و به همین دلیل دشمنان داخلی و خارجی و استکبار جهانی با آن مخالفت نموده و سنگ اندازی می کنند.

دکتر بسیج، با اشاره به اینکه پیشرفت در مسایل فرهنگی زمان بر می باشد، گفت: به برکت خون شهدا و حضور مردم، سرعت اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار زیاد است.

وی تأکید کرد: رسیدن ایران به قله های پیشرفت و رتبه های بالای علمی و فناوری و …، علی رغم آشوب ها، فتنه ها، جنگ و ترور و تحریم، در طول حدود ۴۰ سال گذشته مرهون خون پاک شهدا و ایستادگی مردم مقابل توطئه های دشمنان است.

مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس تحلیل های کارشناسان اجتماعی و اقتصادی، ریل گذاری صحیح در دولت و حضور مؤثر مردم در صحنه ها، نوید بخش سال پربرکت از نظر اقتصادی است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا