Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حضور ۲ کشتی‌گیر از کرمانشاه در پیکارهای نظامیان جهان - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمانشاه

حضور ۲ کشتی‌گیر از کرمانشاه در پیکارهای نظامیان جهان

رسول صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) عصر روز گذشته با حضور ۷۳ کشتی‌گیر از ۱۴ کشور برگزار شد و کشتی‌گیران حریفانشان را شناختند.

وی ادامه داد: سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) امروز، ۳۰ آبان و یک آذرماه سال جاری به میزبانی ایران و در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این رقابت‌ها دو کشتی‌گیر و یک مربی کرمانشاهی (جعفر دلیری) حضور دارند.

وی اضافه کرد: در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۶ نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه سه نفری برگزار می‌شود که بهمن تیموری در A به مصاف حرایر علی خانیان از ارمنستان و انس الخالدی از سوریه می‌رود. دیوید بیتانوف از روسیه در گروه B حضور دارد.

وی یادآور شد: در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند، یداله محبی در دور نخست با لیو وا گئورگیان از ارمنستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان کامارا محمد سالیو از گینه و کبرکالیانا از سریلانکا می‌رود. آلان خوگایف کشتی‌گیر مطرح روسیه در بالای جدول این وزن حضور دارد.

صفری در پایان، خاطرنشان کرد: براساس برنامه این رقابت‌ها، مسابقات کشتی آزاد در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم امروز (یکشنبه، ۳۰ آبان‌ماه) و مسابقات اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فردا (روز دوشنبه، یک آذرماه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا