کرمانشاه

حضور ۴٧ هزار مددجو کمیته امداد کرمانشاه در کارگاه تخصصی آموزش خانواده 

حضور ۴٧ هزار مددجو کمیته امداد کرمانشاه در کارگاه تخصصی آموزش خانواده 

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال یازده هزار و ۸۵۳ نفر به صورت حضوری و ۳۵ هزار و ۳۸۷ نفر به صورت غیرحضوری از طریق ۲۵۰ کانال مجازی در کارگاه تخصصی آموزش خانواده شرکت و از خدمات مهارتی این دوره بهره‌مند شدند.

وی در ادامه افزود: تلاش در راستای توانمندسازی فکری و شکوفایی استعدادها و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی افراد تحت حمایت به ویژه جوانان و نوجوانان از اهم فعالیت‌های این حوزه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا تدابیری قابل تأمل از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی با حضور مددجویان در رده‌های سنی مختلف (کودکان، زنان سرپرست خانوار، دختران، بازماندگان از تحصیل و ازدواج، دانشجویان، دانش آموزان، مستعدین اشتغال و خودکفایی، همسران جوان، سالمندان ) صورت گرفت.

وی اذعان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری این دوره‌ها با محوریت مهارت آموزی کیفی، تلاش‌های لازم به منظور استفاده از مربیان مجرب و فضای مناسب مهارت آموزان برای ارتقاء انگیزه و دقت هرچه بیشتر صورت گرفت.

این مقام مسئول ابراز کرد: در مراحل بعدی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی گسترده‌تری با حضور حداکثری مددجویان خواهیم بود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا