لرستان

حضور ۳۴ شرکت فناور و دانش بنیان لرستان  در نمایشگاه بین المللی تجار عراق

حضور ۳۴ شرکت فناور و دانش بنیان لرستان  در نمایشگاه بین المللی تجار عراق

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، دکتر فرهاد نامداری در این رابطه گفت: نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی استان با حضور ۳۷ تاجر و بازرگان از استانهای شمال عراق در خرم آباد برگزار می شود.
وی افزود: این نمایشگاه از چهارم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خرم آباد دایر است که ۳۴ شرکت فناور و دانش بنیان از پارک علم و فناوری استان و مراکز رشد وابسته در آن حضور دارند.
نامداری بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت های فناور بتوانند محصولات خود را عرضه و معرفی کنند و تجار و سرمایه گذاران می توانند در صورت تمایل، اقدام به سرمایه گذاری در زمینه های مورد علاقه کنند.
رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: شرکت های فناور و دانش بنیانی که محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند در حوزه های کشاورزی، صنایع غذایی، دامپروری، شیلات، فنی مهندسی و پتروشیمی به مرحله تولید انبوه محصول رسیده اند و توان صادراتی لازم برای حضور در این نمایشگاه را دارند.
وی توسعه صادرات و معرفی توانمندی‌های لرستان در بخش های مختلف و نیز گسترش روابط اقتصادی دو جانبه با اقلیم کردستان عراق را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه های مشابه، زمینه بروز توانمندیهای واحدهای فناور استان و توسعه اشتغال دانش بنیان و کارآفرین فراهم شود.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا