قم

حضور ۴ نماینده ایثار شیمیدر قم در مسابقات آسیایی

یحیی ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یک کادر فنی مجرّب و بازیکنان بسیار خوب یکی از مدعیان قهرمانی است و اکنون چهار نماینده در تیم اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ دارد.

وی ادامه داد: عباس خاکی سرمربی تیم ایثار شیمیدر قم به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به بازی‌های پاراآسیایی اعزام شده و سه بازیکن تیم ما به نام‌های رضا عیوضی، امیرحسین اسلامیان و ابوالفضل جلالی که از مهره‌های تاثیرگذار ما در لیگ امسال هستند نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم افزود: امسال چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف آسیایی در بحرین برگزار می‌شود و کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران با ترکیب ۱۱۱ ورزشکار در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی راهی این بازی‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رشته بسکتبال با ویلچر که یکی از امیدهای کسب مدال طلا در این دوره به شمار می‌رود و چهار نماینده ایثار شیمیدر قم نیز عضو آن هستند، دیگر ورزشکاران کشورمان در رشته‌های پاراتنیس روی‌میز، پارابدمینتون، پاراتکواندو، گلبال، پارادو و میدانی، پارا شنا، پاراوزنه برداری و بوچیا با حریفان رقابت می‌کنند.

ابطحی اضافه کرد: رقابت در رشته‌های مختلف چهارمین دوره از بازی های پاراآسیایی جوانان تا پانزدهم آذر ماه با حضور نزدیک به ۸۰۰ ورزشکار از نقاط مختلف قاره کهن در ۹ رشته ورزشی جریان دارد و امیدواریم که یک افتخار دیگر با درخشش ورزشکاران بسکتبال با ویلچر تیم ایثار شیمیدر همراه با تیم ملی برای ورزش قم رقم بخورد.

وی در پایان راجع به تیم ایثار شیمیدر قم در لیگ برتر ۱۴۰۰ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور گفت: تیم ما در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های شهروند آمل، هیات زنجان و آویژه صنعت پارسا مشهد رقابت می‌کند و در پایان دور رفت این مرحله با پنج امتیاز در مکان دوم جدول است و ان‌شاءالله با قدرت تمام روز ۲۵ آذر در قم از شهروند پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا