اخبار ورزشی

حقدادی: اختلافات مدیریتی نباید به ژیمناستیک ضربه بزند/ امیدوار به اهدای پاداش طلا به الفتی هستیم

حقدادی: اختلافات مدیریتی نباید به ژیمناستیک ضربه بزند/ امیدوار به اهدای پاداش طلا به الفتی هستیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، عابد حقدادی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی، درخصوص بحث صادر نشدن لایسنس ورزشکاران و پیرو آن عدم اعزام به چند رویداد که حکم انتخابی المپیک را نیز دارند، گفت: این موضوع خیلی ارتباطی به شکایت از انتخابات ندارد. مسائل انتخاباتی را همه می‌دانند. در شعبه بدوی رأی صادر شده و روال حقوقی هم انجام شده و وزارت ورزش تصمیم لازم را می‌گیرد. مطمئن هستم با درایت مسئولان ورزش، به‌ویژه کیومرث هاشمی وزیر ورزش مشکلی نخواهد بود و بچه‌ها در این مسیر به کار خود ادامه می‌دهند تا ببینیم نتیجه کار چه می‌شود و تصمیمات مسئولان درخصوص فدراسیون چه خواهد بود.

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک هم ابطال شد + عکس

وی ادامه داد: نباید این مناقشات و اختلافات مدیریتی به ورزشکار و تیم‌های ملی آسیب بزند. در گذشته از این بابت آسیب‌های زیادی با عدم حضور در برخی رویدادها خوردیم. ان‌شاءالله با تدابیر اندیشیده شده، این اتفاقات ناگوار رخ نمی‌دهد. ما هم به عنوان سرباز در خدمتیم و هر تصمیمی گرفته شود، تابع هستیم، ولی باید کمک کنیم که برنامه‌ریزی در فدراسیون شکل بگیرد. سعی کردیم در این مدت رویدادها و کلاس‌ها را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره رایزنی بابت تبدیل پاداش مدال نقره مهدی الفتی به مدال طلا گفت: این خواهش را از کمیته المپیک داریم که پاداش طلا برای مدال این ورزشکار لحاظ شود و امیدوار به موضوع هستیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا