Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حقوق‌های نجومی زشت و قبیح شمرده شود/ لزوم عملیاتی کردن کامل سد پلدشت - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

حقوق‌های نجومی زشت و قبیح شمرده شود/ لزوم عملیاتی کردن کامل سد پلدشت

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه پلدشت با اشاره به اینکه بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنام است، اظهار داشت: کسی که اسلام و مبانی آن را به راستی باور دارد، همواره با تمام نیرو آماده انجام وظیفه در راه آن است؛ این ویژگیِ بسیجی است و در قرآن بهترین واژه‌ای که می‌تواند معادل بسیجیان باشد، «رِبّیون» است.
 
وی با اشاره به تقلاهاى آمریکا و صهیونیسم در آستانه مذاکرات هسته‌اى‌ تصریح کرد: غربى‌ها با آگاهى از مواضع دولت سیزدهم بر این امر واقف شده‌اند که ایران حاضر به کوتاه آمدن از حقوق خویش مبنى بر لغو تمام تحریم‌ها نیست و در این میان کشورهایى چون چین و روسیه نیز بر حقانیت مطالبه ایران، تأکید کرده‌اند، لذا غربى‌ها به زعم خود با ائتلاف‌سازى از آژانس، آمریکا، سه کشور اروپایى و شوراى همکارى خلیج فارس در کنار رژیم صهیونیستى برآنند تا اجماع جهانى در قبال ایران را به نمایش بگذارند تا شاید ایران را مجبور به دست برداشتن از مواضع اصولى خود براى لغو تحریم‌ها و راستى‌آزمایى آن کنند.

وی اظهار کرد: غرب یک راه بیشتر ندارد، پایان تحریم‌هاى ظالمانه؛ آمریکا باید بفهمد دچار اشتباه محاسباتى شده است.

امام جمعه پلدشت با تاکید بر لزوم برخورد با حقوق‌های نجومی افزود: پدیده حقوق‌های نجومی به عنوان یکی از مظاهر فسادزا و اعتماد زدا و اشرافی‌گری مسئولان باید زشت و قبیح شمرده شود و نتیجه برخورد و مقابله باید به مردم اعلام شود و مردم از نتیجه آن باخبر شوند.

طالبی با اشاره به تنش آبی در کشور و چند نکته مهم گفت: مشکل کم‌آبی یک موضوع ملی است و نبایدصرفا بانگاه منطقه‌ای و استانی بدان نگریست، موضوع ملی‌، نگاه ملی، عزم ملی و تقسیم کار ملی را می‌طلبد.

وی با اشاره به هفتم آذرماه تصریح کرد: ۷ آذرماه اولین سالگرد شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان شهید محمد فخری‌زاده به دست مزدوران جنایتکار و روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: در چنین روزی، پرسنل ناوچه موشک‌انداز پیکان در عملیات مروارید با خلق حماسه‌ای به یادماندنی با حمله به پایانه‌های صدور نفت «البکر» و «الامیه» عراق، بیش از دو سوم این پایانه‌ها را منهدم کردند و پرچم ایران را بر مرتفع‌ترین دکل این پایانه‌ها به اهتزاز در آوردند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به مشکلات شهرستان افزود: عملیاتی نمودن کامل سد کرم آباد، حل مشکلات کم آبی در روستاها، رسیدگی به وضعیت محورهای مواصلاتی پلدشت، گاز رسانی به روستاها از مواردی است که باید هرچه سریعتر حل شود.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا