البرز

حقوق کارمندان غائب شهرداری فردیس قطع شد

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، محمدرضا آژیر، شهردار فردیس، عصر امروز در نشست شورای اسلامی شهر فردیس، با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از سرمایه شهرداری فردیس نیروی انسانی است، گفت: مجموعه شهرداری فردیس در حوزه نیروی انسانی نیاز به پاکسازی و ساماندهی دارد که انجام آن ضروری است.

وی اضافه کرد: متاسفانه ثبت حضور و غیاب در چندماه گذشته و ارزیابی کیفی پرسنل شهرداری فردیس از بدو تشکیل انجام نشده است. از اول آذرماه  کلیه همکاران موظف شدند به صورت دیجیتال و الکترونیک  به وسیله دستگاه و با اپلیکیشن موبایل حضور و غیاب  خود را ثبت کنند.‌

آژیر یاد آور شد: برخی همکاران در زیرزمین شهرداری مرکز و جایگاه نامناسب ۸ تا ۱۰ ساعت کار می کنند. در بررسی‌هایی که در آبان ماه  انجام شد، متوجه شدیم ۲۵ نفر از نیروهای شهرداری فردیس اصلا سرکار نمی‌آمدند و حقوق می گرفتند. در راستای ساماندهی نیروی انسانی حقوقی به این افراد پرداخت نشد تا موضوع  تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: با هدف ساماندهی نیروی انسانی و جلوگیری از تضییع حقوق پرسنل زحمتکش شهرداری، از  کسانی که  در این سال ها اضافه کار می گرفتند  و حقشان نبود، کسر و به کسانی که در شرایط سخت کار می کنند،  اضافه شد و در نهایت ۲ ساعت به همه کارکنان اضافه شده است.

آژیر گفت: همکارانی که به کسری صورت گرفته در  اضافه کار اعتراض دارند، برگه ارزیابی و ساعت حضور و غیابشان را از مدیریت منابع انسانی شهرداری فردیس بگیرند تا نسبت به عملکردشان در سیستم شهرداری  توجیه شوند. این افراد بهره وری مورد نیاز شهرداری فردیس را نداشته و نظم در ورود و خروج را رعایت  نکردند.

وی خاطر نشان کرد:  اقدامات فوق با هدف ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری فردیس انجام شده است که ما اسم آن را کسر اضافه کار نمی گذاریم. اضافه کار به تناسب کاری که انجام شده به همکاران تعلق گرفته است. ضمن اینکه این ماه نه تنهااضافه کار کسر نشده بلکه به ازای هر نیرو ۲ ساعت هم اضافه پرداخت شده است.‌

شهردار فردیس با بیان اینکه  نیروی انسانی سرمایه شهرداری است که نیاز به آموزش دارد تا  امور عقب مانده شهرداری فردیس به دست  نیروها  انجام شود، گفت: اگرچه برخی همکاران نسبت به ساماندهی انجام شده اعتراض کردند،  اما بسیاری هم رضایت خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/ج/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا