لرستان

حق آبه و بهبود معیشت مهمترین مطالبه مردم لرستان از دولت/ سفر رئیس جمهور به استان راهگشا خواهد بود

افشین بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران به سفر پیش روی آیت‌الله رئیسی به لرستان اشاره کرد و گفت: نگاه عدالت محور و عدالت طلب دولت سیزدهم این امید را به وجود آورده است که سفر پیش رو برای مردم لرستان سرشار از خیر و برکت باشد.

وی اظهار داشت: لرستان به خاطر ضعف مدیریتی و بی‌توجهی مسوولان در دولت‌های قبل امروز شرایط خوبی در حوزه اقتصادی و معیشتی و مباحث عمرانی ندارد و می‌بینیم که رتبه اول فلاکت را به خود اختصاص داده است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: امروز نگاه مردم لرستان به دولت سیزدهم است و ما معتقدیم این دولت می‌تواند لرستان را به توسعه برساند و بسیاری از مشکلات را برطرف سازد.

وی خاطرنشان کرد: بحث حق آبه و تکمیل سدها و احیا کارخانه‌های تعطیل و نیمه فعال از مهمترین خواسته‌های به حق مردم لرستان است که امیدواریم در سفر پیش رو تصمیمات خوبی برای رفع این دغدغه‌ها گرفته شود.

بازگیر یادآور شد: لرستان با وجود اینکه از پر بارش ترین استان‌های کشور است اما تا کنون نتوانسته از نعمت آب برای توسعه بهره ببرد و می‌بینیم که فقط ۲۳ درصد اراضی کشاورزی در لرستان آبی بوده که این میزان نصف نُرم کشوری است و لذا ضرورت دارد دولت به بحث حق آبه و استفاده بهینه از منابع آبی در لرستان توجه ویژه داشته باشد.

وی بر ضرورت توجه ویژه دولت به محرومیت‌های لرستان تاکید کرد و افزود: قطعا اگر بدنبال برون رفت از مشکلات هستیم باید برنامه ریزی دقیق و منسجم صورت گیرد و همه ظرفیت‌ها بکار گرفته شود. 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت موجود در لرستان همه نمایندگان مجلس، احزاب، گروه‌ها نخبگان و افراد تاثیرگذار باید به یاری دولت بیایند و در این مسیر از همه پتانسیل‌ها باید استفاده شود. 

وی عنوان کرد: خوشبختانه دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رییسی با اقداماتی که در این مدت کوتاه انجام داده است باعث امیدآفرینی در جامعه شده است. 

بازگیر در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی استان لرستان آینده روشنی پیش رو خواهد داشت و مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا