سیاسی

حق الزحمه ناظرین انتخابات شوراها پرداخت شد/ بدقولی دولت سابق دلیل تاخیر بود

سیدحمیدرضا کاظمی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، با اشاره به گلایه ناظرین انتخابات شوراها از عدم دریافت حق‌الزحمه اظهار داشت: کل دستمزد هیأت‌های نظارت و بازرسی مرتبط با هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور که در سامانه و سیستم سراسری توسط دبیر هیأت نظارت استان‌ها ثبت شده بود در چند روز گذشته پرداخت شد.

وی افزود: تعداد ناظرین انتخابات شوراها حدود ۱۱۰ هزار نفر بودند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور دلیل تأخیر در پرداخت حق‌الزحمه ناظرین انتخابات شوراها را بدقولی دولت سابق و تأخیر آنها در تخصیص کامل بودجه این بخش دانست.

کاظمی گفت: ۸۰ درصد بودجه حق‌الزحمه ناظرین شوراها از سوی دولت سابق پرداخت شده بود و ۲۰ درصد باقی مانده بود که همین مقدار باقیمانده مربوط به حق‌الزحمه ناظرین انتخابات شوراها بود که موجبات گلایه‌های آنها را فراهم آورده بود اما هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای کشور با پیگیری این موضوع این ۲۰ درصد باقیمانده را از دولت گرفته هر چند که این موضوع کمی زمانبر بود.

به گزارش برگزیده های ایران، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «پیگیری واریز دستمزد ناظرین انتخابات ۱۴۰۰» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا