گیلان

حق تیم خوشه طلایی ضایع شد/به ملوانان تبریک می‌گویم

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، داوود مهابادی پس از پایان بازی مقابل ملوان بندرانزلی در هفته یازدهم لیگ یک با اشاره به این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و به تیم ملوان تبریک میگویم که بازی خوب را ارائه دادند و توانستند از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کنند و پیروز شوند. 

وی با اشاره به موقعیت‌های تیم خوشه طلایی گفت: تیم ما هم سه یا چهار موقعیت صددرصد داشتند که بازیکنان من نتواستند به خوبی استفاده کنند و نتیجه را واگذار کردیم. 

سرمربی خوشه طلایی ساوی اشتباهات داوری را تاثیر گذار در بازی دانست و تصریح کرد: مسئله‌ای که برایمان بسیار جالب است تصمیم‌های داور بازی بود، من قبل از بازی هم به آقای افشاریان هم عرض کردم که بازی بسیار حساسی هست و هیچ حرجی هم بر ملوان نیست، تیم بسیار خوبی است و فوتبال خوبی بازی کرد و افراد صالحی بالا سر این تیم هستند اما بحث داوری امروز یک پنالتی صد درصد و یک اخراج شماره ۵ تیم ملوان، حق مسلمی بود که از تیم ما ضابع شد. 

مهابادی با اشاره به اینکه یکی از بازیکنان ملوان می‌بایست اخراج می‌شد، بیان کرد: دقیقه ۶۰ بازی بود که بازیکن ملوان اگر اخطار دوم را میگرفت و تیم‌شان ۱۰ نفره می‌شد و پنالتی صد در صد واضح بود و هر کسی که در استادیوم حضور داشت می‌توانست متوجه شود که این صحنه پنالتی هست. 

سرمربی خوشه طلایی ساوه با اشاره به اشتباهات داوری دیدار با ملوان افزود: این اشتباهات در بازی تاثیر گذار است و در یک بازی که نزدیک است و دو بر یک می‌شود یک پنالتی میتواند بازی را به تساوی بکشاند و حساسیت‌های وجود دارد و من معمولا راجع به داوری صحبت نمی‌کنم ولی واقعا حق تیم ما ضایع شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا