چهارمحال و بختیاری

حق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی گرفته می‌شود/ تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام اولویت امسال شورای شهر شهرکرد

حق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی گرفته می‌شود/ تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام اولویت امسال شورای شهر شهرکرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در یکصد و هفتادویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد با همدلی و برنامه‌محور کردن امور، خدمات مطلوب‌تری را به شهروندان ارائه می‌کنند.

رئیس‌ شورای اسلامی شهرکرد افزود: در این راستا شرایط لازم برای گرفتن حق و حقوق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی مختلف و انتقال آن به مردم فراهم خواهد شد.

بستر مناسب تصویب لایحه‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود

حیدری تصریح کرد: همچنین بستر مورد نیاز به‌منظور هدف‌گذاری و تصویب لایحه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری در شهرکرد فراهم می‌شود.

ترافیک در شهرکرد کنترل می‌شود

وی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت‌ها است، بیان کرد: در سال جاری رفع مشکلات فنی در میدان‌ها، آزادسازی زمین‌های کمربند جنوبی، عقب‌نشینی و تعریض معبر در خیابان‌های مشخص شهرکرد با هدف کاهش و روان‌سازی ترافیک و توسعه شهری با اولویت بیشتری پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

نهضت آسفالت در معابر شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به موجودی یک‌هزار و ۵۰۰ تنی قیر در شهرداری، اظهار داشت: این قیر برای روکش آسفالت معبرهای اصلی و لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های شهرکرد استفاده می‌شود.

اولویتِ مدیریت‌شهری تقویت درآمدزایی و تحقق بودجه مصوب

حیدری در پایان گفت: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به‌منظور تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ و ایجاد درآمدزایی‌های پایدار برای شهرداری در سال‌جاری تلاش می‌کنند.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا