چهارمحال و بختیاری

حل مشکلات شهری در گرو انسجام دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، ماشاءالله ایزدی صبح امروز در نشست رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: انسجام و یکپارچگی هرچه قدر در بین دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود، مشکلات و معضلات شهری کمتر خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد افزود: امروز بسیج و سپاه در کنار تامین امنیت و پاسداری از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، توجه به مناطق محروم، ساخت سالن‌های ورزشی، اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و نیز ساخت پایگاه‌های بسیج در مناطق فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی اظهار داشت: در خدمت مردم و برای مردم بودن افتخار ما است و امید است با همدلی و همراهی بیشتر بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را برای شهر و شهروندان انجام دهیم.

ایزدی افزود: مردم به سپاه اعتماد دارند و این اعتماد به سپاه است که راه پیشرفت، توسعه و پیروزی را برای ایران اسلامی هموار کرده است.

اکبر ایازی در ادامه این جلسه تعامل بین شهرداری و بسیج را بسیار با اهمیت دانست و گفت: ما در این راستا و در طول سال جاری همچون سنوات قبل، برنامه‌های فرهنگی زیادی را بنا به مناسبات مختلف، با همکاری سپاه و بسیج اجرا خواهیم کرد.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی فصل مشترک همکاری شهرداری و بسیج است و مدیریت شهری با همکاری نیروهای مردمی بسیج و ظرفیت‌های این نهاد می‌تواند در حل مشکلات مردم گام‌های موثر و شایسته‌ای بردارد، مدیریت شهری قطعا از ظرفیت‌های این نهاد مردمی استفاده می‌کند و در تعریف پروژه‌های شهری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و… بهره می‌برد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا