چهارمحال و بختیاری

حماسه سازی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد

حماسه سازی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: پویش کلاس مهربانی به صورت همزمان در مدارس سراسر استان و به صورت نمادین در مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد برگزار شد

افشین امیریان افزود :دانش آموزان عزیز هم کار بزرگی انجام می دهند چرا که با یک اقدام خدا پسندانه دست های مهربان آن ها مقدمات آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی را فراهم می کند.

امیریان ادامه داد : امروز پویش کلاس مهربانی در تعداد بیش از ۲۵۰۰ مدارس استان به طور همزمان برگزار می شود و این پویش همدلی و مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان که سرشار از خیر و برکت می باشد کار ارزشمند و بزرگی است.

وی گفت : این کار یک فعالیت فرهنگی است که باید در سطح مدارس استان نهادینه شود که فرزندان خوب ما در این سن فرا بگیرند که در امور خیر شرکت کنند.

“حمید رضا حیدری “مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تربیتی و تامینی استان نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) از زحمات اداره کل آموزش و پرورش تقدیر نمود و افزود : تلاش ما بر این است که از محل جمع آوری اقدامات خیرانه دانش آموزان بتوانیم مقدمات آزاد سازی زندانیان با جرائم غیر عمد و مالی را فراهم کنیم.

وی گفت : یکی از کاربردهای ستاد دیه استان کاربرد فرهنگی می باشد که موچب ترویج فرهنگ انفاق در سطح مدارس استان خواهد شد. لذا امیدواریم این فعالیت و فرهنگ در بین دانش آموزان نهادینه شود.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا