کهگیلویه و بویراحمد

حماسه ۹ دی درسی بزرگ به فریب خوردگان دنیاطلب داخلی داد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان کهگیلویه و بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عمل به‌ هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی و آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت است. 

روزی که با تجلّی دست قدرت الهی و خلق حماسه‌ای بی‌بدیل با حضور خودجوش امّت عاشورایی رذیلانه‌ترین فتنه آمریکایی صهیونیستی را درهم پیچید و بار دیگر کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت ولایت فقیه در عبور مقتدرانه از بحران‌ها را نشان داد که اگر همه قدرت‌های مالی و سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستند این نظام قادر است سلحشورانه در مقابل آن‌ها قد علم کند. 

با گذشت دوازده سال ازحرکت خودجوش انقلابی مردم  و بازخوانی درس ها و عبرت های این رخدادهای مهم و تأثیر گذار در روند تکاملی انقلاب یکی از ضرورت های انکار ناپذیری به شمار می رود که در صورت غفلت از آن بایستی در انتظار پدید آمدن توطئه ها و فتنه های پیچیده تر علیه نظام و میهن اسلامی بود.

به رغم روشنگری های مستمر هر ساله در آستانه این روز ، شاهد تحرکات مذبوحانه ایادی استکبار ومثلث پلید آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس که با عملیات روانی و رسانه ای گسترده در پی وارونه سازی واقعیات و القای نشانه های غلط و انحرافی در فضای مجازی و رسانه های ضد انقلاب برای تحت الشعاع قرار دادن این روز هستیم اما دشمنان و بدخواهان بدانند که ملت بزرگ ایران با وجود همه مشکلات ، تنگناها ، تحریمها و تهدیدها، با الهام از هدایت الهی ، موفق شد با حضوری به هنگام و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) به برکت یاد حضرت سیدالشهدا (ع)یکی از بزرگترین و پیچیده ترین فتنه های علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در هم شکند و فتنه گران داخلی و خارجی آنان را ، ناکام و مایوس نماید.
 
حماسه ۹ دی ماه درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یادآور شد و نشان داد که مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست.تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند ‌متعال موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است و همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است. در یوم الله نهم دی دست قدرت خدا در دفاع کامل ازنظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد. 

بنیاد مهدویت استان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی و دعوت به پاسداشت هر چه باشکوهتر این حماسه ماندگار از آحاد جامعه خصوصا مدافعان انقلاب و مهدی یاوران می‌خواهد تا با افزایش سطح بینش و بصیرت دینی خود و تبعیت از ولایت فقیه در حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با حفظ وحدت و انسجام، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و با آرمانهای والای امام و شهدا خصوصا شهید سلیمانی سردار دلها تجدید میثاق کنند. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا