اخبار روز

حماس: عملیات تل‌آویو پاسخ به جنایت جنین است/ جهاد اسلامی: این اولین پاسخ مقاومت بود

حماس: عملیات تل‌آویو پاسخ به جنایت جنین است/ جهاد اسلامی: این اولین پاسخ مقاومت بود

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، عبداللطیف قانوع، سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو گفت: این عملیات آغاز پاسخ به جنایت اشغالگران در جنین است و ما به مقاومت و ملت خود ایمان داریم.

جهاد اسلامی: این اولین واکنش است

خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به این عملیات، ضمن استقبال از آن، گفت: این عملیات قهرمانانه که در زمان مهم صورت گرفت اولین پاسخ مقاومت فلسطین به جنایاتی است که دشمن علیه فلسطینیان در جنین مرتکب می‌شود.

رسانه‌های عربی در همین راستا گزارش دادند: عامل عملیات، یونیفرم نظامی به‌تن داشت.

 این عملیات شهادت‌طلبانه در واکنش به یورش گسترده و کم‌سابقه ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری صورت گرفت که از دیروز شروع شده و تاکنون ۱۰ شهید به‌جای گذاشته است.

هنوز هویت عامل این عملیات که به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، مشخص نیست. تصاویر منتشرشده از محل عملیات نیروهای امدادرسانی را نشان می‌دهد که تلاش دارند زخمی‌ها را از محل حادثه نجات دهند و به بیمارستان منتقل کنند.

شهادت عامل عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو

رسانه ‌های رژیم اسرائیل با انتشار تصاویری از به شهادت رسیدن عامل عملیات شهادت‌طلبانه شهر تل‌آویو که منجر به زخمی شدن ۱۰ صهیونیست شد، خبر دادند.

رادیو ارتش اسرائیل حال سه تن از زخمی‌های عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو را وخیم گزارش می‌کند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , تل آویو , جنبش مقاومت اسلامی |حماس , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , تل آویو , جنبش مقاومت اسلامی |حماس , فلسطین ,

پاسخ مقاومت به جنایت جنین؛ زخمی‌شدن ۱۰ صهیونیست در عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا