اصفهان

حمایت از بخش خصوصی و تعاونی‌ها یک اولویت الزامی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، عصر امروز در مراسم معارفه معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، اظهار داشت: غایت ما تلاش در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی، با رویکرد رفع تصدی‌گر دولت و تسریع در فرایند تسهیل‌گری آن به عنوان یک اولویت بنیادین با محوریت استمرار موثر کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی گفت: ضرورت دارد برای کاستن از بروکراسی زائد و دست و پاگیر اداری، تصریح و ایجاد گسترش زمینه‌های اشتغال پایدار با رویکرد اقتصاد دیجیتال، اقتصاد دانش‌بنیان، اقتصاد گردشگری و صنایع دستی تلاش مضاعف صورت گیرد.

مرتضوی با اشاره به هفته بسیج بیان داشت: بسیج یک عطیه الهی است که خداوند با انتخاب پیامبران به بشر ارزانی فرموده و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) این نعمت الهی را ۵ آذر سال ۵۹ با ذکاوت و درایت به شیوه ای منیع متجلی و متبلور ساخته است.

استاندار اصفهان گفت: بسیجی نماد مبرز «وَ الَّذینَ مَعَه، اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» است که با بصیرت خود “وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا” را به گونه ای مستحسن بر پایه جهد و ممارست وافر و ممدوح خویش مسجل و مسلم می‌سازد.

وی بیان داشت: حضرت امیرالمومنین علی (ع) برای بسیجیان الگویی بی‌نظیر است و عضویت در بسیج یک ضرورت تکلیفی است. بسیج یک فرهنگ به ماهوی فرهنگ است و باید بدانیم بسیجی هدفش بر مبنای معارف الهی و در راستای تحقق وافر ارزش‌های معرفتی است؛ لباس بسیج خدمت است و خدمت، خاکساری است و خاکساری، ایثار است و دستگیری.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مراقب باشید شیطان در فاصله میان قلب‌ها جا نگیرد و قلب‌هایتان را به یکدیگر نزدیک کنید؛ بسیجی اجازه رخنه به دشمن نفس نمی‌دهد و بسیجی تعالی بخش افکار و افهام است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: با حضور مدیران جوان و تجربه مدیران پیشکسوت در راستای تحقق توسعه پایدار و پویای استان با عزمی مصمم و محکم گام‌هایی در نیل به پیشرفت روز افزون برخواهیم داشت.

وی گفت: حمایت از بخش خصوصی و تعاونی‌ها یک اولویت الزامی است و امیدوایم با حضور دکتر نقش در تحقق موثر مثلث متعالی اقتصاد، دانشگاه و دولت در استان گام‌های اثرگذار برداشته شود و با اهتمام مجدانه و مدیریت جهادی در جنگ ناجوانمردانه اقتصادی به گونه‌ای مقتدرانه و عزتمندانه بر نظام سلطه جهانی غلبه خواهیم یافت.

به گزارش برگزیده های ایران، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از سید حسن قاضی‌عسگر، متن حکم دکتر نقش پس از قرائت و به وی اعطا شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا