خراسان رضوی

حمایت از برنامه فرزند آوری و تکریم خانواده از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی مشهد است

به گزارش فارس به نقل از وب دا، دکتر «محمد علی کیانی» در نشست با دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه به منظور حمایت از ازدواج دانشجویی و تشویق به فرزند آوری برنامه های مختلفی در دستور کار قرار گرفته است خاطر نشان کرد: پیگیری و سرعت بخشی ساخت خوابگاه دانشجویان متاهل از مهمترین موضوعاتی است که در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مشهد فاقد خوابگاه متاهلی است تصریح کرد: پروژه ساخت خوابگاه متاهلی دانشجویان با ظرفیت ۷۰۰ نفر در حال ساخت است و تلاش می شود تا یک و نیم سال آینده به بهره برداری برسد.

کیانی افزود: دانشجویان بسیجی می توانند دانشگاه را در اجرای برنامه های مختلف از جمله کارآفرینی، پژوهش، ازدواج دانشجویی، حمایت از مادران شاغل و ارتباط با دانشجویان بین الملل یاری نمایند و در این راستا از طرح ها و برنامه های مدون و کارشناسی شده حمایت میشود. دانشجویان بسیجی در دوران همه گیری ویروس کرونا اقدامات مهم و موثری را در حوزه های مختلف از جمله پشتیبانی، حضور در مراکز درمانی و برنامه واکسیناسیون به اجرا در آوردند و به طور حتم این یاری و همکاری دانشجویان، در دستیابی به اهداف نقش مهمی داشته است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا