سمنان

حمایت سازمان بسیج از ابتکارات دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، وحید آرایی، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور صبح امروز در بازدید از اندیشکده و نمایشگاه دائمی دستاوردهای دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اظهار کرد: عملکرد و اقدامات اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به جهت اختراعات و نوآوری‌های حوزه‌های موردنیاز صنعت ستودنی است.

او با اشاره به عملکرد بسیار موفق و درخشان سازمان بسیج اساتید استان سمنان گفت: این سازمان در مسیر مسأله‌محوری و حل مشکلات کشور حرکت می‌کند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به رسالت و هدف دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد: باید بستری فراهم شود تا ابتکارات و اقدامات دانشگاهیان این دانشگاه مورد حمایت قرار گرفته و ارتباط حداکثری با صنعت ایجاد شود.

آرایی گفت: مجموعه سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بسیج اساتید کشور با نگاه علمی و مسأله‌محور از اقدامات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان حمایت همه‌جانبه خواهد داشت.

او عملکرد دانشگاه فنی و حرفه‌ای به لحاظ اشتغال را جزو برترین‌های کشور دانست و گفت: باید قدردان این مجموعه دانشگاهی بود و نسبت به حل مشکلات آنان اقدام کرد.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور افزود: استاد و دانشجو باید مسائل و مشکلات کشور در سطوح ملی و استانی را احصا و شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام کند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی و شناساندن توانمندی‌های دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و بالا بردن حس اعتماد و خودباوری است و اینکه می‌توان با اتکا به خود و دانش کسب‌شده کارآفرین بود و در رشد و پیشرفت خود و دیگران از این طریق گام‌های مثبتی برداشت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا