کرمان

حمایت قضائی از رفع مشکل ۲ واحد تولیدی در جیرفت/۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری فعال می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از جنوب کرمان، مسلم مروجی‌فرد امروز با بیان اینکه با تشکیل چهارمین جلسه رفع موانع تولید در حوزه قضایی طی امسال، مشکل ۲ کارخانه تولیدی شهرستان جیرفت حل شد، خاطرنشان کرد: اولین کارخانه کود شیمیایی جنوب کرمان که با مشکل محیط زیستی روبه‌رو شده بود، در این جلسه مطرح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم منطقه به کود شیمیایی به‌عنوان مواد اولیه مورد نیاز کشاورزان و با بررسی‌های صورت گرفته در جلسه، مشکل این کارخانه برطرف شد.

مروجی‌فرد افزود: دومین مشکل مطرح شده در این جلسه مربوط به کارخانه تولید روغن زیتون بود که متاسفانه این کارخانه از ۲ سال قبل به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های بانکی تعطیل بوده و امید است با مصوبات حاصل از این جلسه و همت سرمایه‌گذار، مشکلات آن حل و شاهد فعالیت مجدد این واحد تولیدی در جیرفت باشیم.

وی ضمن تشکر از حوزه قضایی و دستگاه‌های اجرایی استان در جهت کمک و حمایت از سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان تصریح کرد: با حل مشکلات این دو واحد تولیدی، ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان فعال و برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا