مناطق آزاد

حمزه زائری: کیش میزبان مسابقات کشوری والیبال ساحلی آقایان کاپ آزاد

حمزه زائری: کیش میزبان مسابقات کشوری والیبال ساحلی آقایان کاپ آزاد

به گزارش برگزیده های ایران از کیش : حمزه زائری، گفت: با هماهنگی فدراسیون والیبال و به همت سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز ورزش و تفریحات سالم، کیش میزبان مسابقات کاپ آزاد والیبال ساحلی آقایان است.

زائری ضمن ارزیابی مثبت سطح برگزاری مسابقات و حضور سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در این دوره از رقابت ها، اظهار داشت: مسابقات کشوری والیبال ساحلی آقایان کاپ آزاد با شرکت ۱۸تیم و۳۶ ورزشکار از استان های “تهران، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، هرمزگان، یزد و دو تیم از جزیره کیش” از سه شنبه ۲۷ دی آغاز شده و تا جمعه ۳۰ دی با انجام تعداد ۴۶ بازی ادامه خواهد داشت.

وی در رابطه با انتشار فراخوان برگزاری این رقابت ها، افزود: بر اساس انتشار این فراخوان تعداد ۱۸ تیم از ۷ استان کشور نام نویسی کردند و تیم های شرکت کننده طبق جدول زمان بندی، برای شرکت در رقابت ها معرفی شدند.

رئیس هیئت ولیبال منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: پس از برگزاری قرعه کشی و استقبال تیم ها، امروز شاهد برگزاری نخستین رقابت های این رویداد ورزشی در جزیره کیش هستیم.

حمزه زائری با تاکید بر این که تمام هزینه های برگزاری این رویداد ورزشی بر عهده هیئت والیبال منطقه آزاد کیش و با جذب اسپانسری است، بیان داشت: مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال جوایز برای تیم های برتر این دوره از رقابت های والیبال ساحلی آقایان کاپ آزاد در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است فینال و اهداء جوایز به تیم های برتر این تورنمنت روز جمعه ۳۰ دی در جزیره کیش برگزار می شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا