چهارمحال و بختیاری

حمزه: نمایندگان به انتخاب‌ها و انتصابات استاندار احترام می‌گذارند

قدرت‌الله حمزه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همه باید به استاندار جدید کمک کنیم تا با پشتیبانی قوی با مشکلات مقابله کند در واقع همگان باید به میدان بیاییم تا سدی مقابل مشکلات باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس با بیان اینکه حمایت با دخالت فرق دارد، افزود: حمایت باید از جنس انتقاد و پیشنهاد باشد زیراکه دخالت سبب کندی و مانع پیشرفت و رشد می‌شود.

وی ادامه داد: چهار نماینده مجلس در کار استاندار قبلی هیچ دخالتی نداشتند و همین رویه را در ارتباط با استاندار جدید نیز ادامه خواهند داد، به انتخاب‌ها و انتصابات ایشان احترام می‌گذاریم و تنها اگر حمایت یا مشورتی از ما بخواهند کمک می‌کنیم البته در کنار این کمک وظیفه ذاتیمان یعنی نظارت و قانون‌گذاری را نیز انجام می‌دهیم.

آب و راه مقدماتی برای حل مسئله اشتغال است

حمزه به برخی از اولویت‌های مهم استانی که مدیران ارشد استان باید به آن‌ها توجه کنند اشاره کرد و گفت: مهمترین اولویت استان آب است که مدیران باید پیگیر باشند تا حق‌آبه مردم را بگیرند.

وی با بیان اینکه راه‌ها مهمترین زیرساخت‌های استان محسوب می‌شوند، اظهار داشت: آب و راه مقدماتی برای اولویت اصلی یعنی اشتغال جوانان است که باید در درجه اول رفع شوند.

حمزه در پایان گفت: مدیرانی که توسط مدیران ارشد انتخاب می‌شوند باید در تراز انقلاب اسلامی و مردمی باشند و ظلم‌ستیزی، پرهیز از اشرافی‌گری، جهادگری، پاکدستی و متدین بودن نیز از ویژگی‌های آنان باشد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶    


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا