هرمزگان

حمله‌کننده به خاک جمهوری اسلامی ایران با خاک یکسان خواهد شد

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم با بیان اینکه مانور پیامبر اعظم (ص) ۱۷، یکی از باشکوه‌ترین و بزرگترین مانورهای جمهوری اسلامی و نمایش اقتدار، توانمندی و باور نیروهای مختلف زمینی، دریایی و هوایی بود، افزود: این مانور برای مردم منطقه آرامش‌بخش و امیدوارآفرین و برای دشمنان نیز هشداری قاطعانه بود.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای تفرقه‌افکنی می‌کند، اضافه‌کرد: این مانور برای دشمنان درس بزرگی بود تا توانایی‌های نظامی ایران را در بخش‌های مختلف را به‌نظاره بنشینند.

خطیب جمعه قشم، رژیم صهیونیستی کودک‌کُش را کمتر از اندازه‌های تجاوز به خاک جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: بدبخت‌تر از این رژیم دروغین، کشورهایی هستند که خود را به این افراد تکیه می‌زنند.

وی اظهار داشت: این اقتدار مربوط به منطقه است و حمایت ما در فلسطین مربوط به شیعیان نیست؛ بلکه برای اتجاد مردم و مسلمین است و باید بر این توانمندی نیروهای نظامی کشور آفرین گفت که چنین رخدادی را با آبرو برگزار کردند.

وی تصریح کرد: نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جای جای ایران اسلامی و به صورت شبانه روزی در تلاشند تا از جان و مال آن‌ها در برابر متجاوزان حفاظت کنند.

حجت‌الاسلام حاجبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پنجم دیماه سالروز زلزله بم افزود: نکته مهمی که می توان از این رویداد به عنوان درس عبرت یاد کرد، ابعاد تربیتی آن است و اینکه ما هر لحظه در معرض خظر زلزله هستیم و باید تلاش کرد که اثرات سوء این آثار را برطرف کنیم و برای نیل به این مهم راهی جز استفاده از علم و کارشناسی نیست.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری قشم در خصوص بافت فرسوده و محله‌های قدیمی قشم، افزود: حل این مشکل آرزوی دیرین قشم بوده که با امضای این تفاهمنامه هم حجت بر مردم و هم شهرداری تمام شده و مردم باید اعتماد و شهرداری با تسریع در پیشبرد امور، از فرصت پیش‌آمده استفاده کنند.

خطیب جمعه قشم با بیان اینکه مردم در این بافت قدیمی سالها و قرنها زندگی کرده اند، اضافه کرد: متاسفانه فرسوده‌بودن این بافت ها موجب شده این بخش از شهر نه فاضلاب و کوچه‌های درستی داشته باشد که امیدواریم مردم با اطمینان و اعتماد به شهرداری، محله‌هایی در خور شان ملت شریف قشم فراهم کنند.

وی با اشاره به انتصاب فرماندار قشم گفت: خوشبختانه فرماندار جدید جزو جوانان صاحب فکر و اندیشه است و امیدواریم کارها با ورود ایشان به مجموعه، بهتر انجام شده و زمینه ایجاد رفاه بیشتر با اتحاد و همدلی به وقوع بپیوندد.

امام جمعه شهرستان قشم در ادامه با انتقاد از مانع‌تراشی برخی مدیران بر سر کار تولید در شهرستان، افزود: فریاد اصلی ما در روند کند تولید عدم اراده از سوی برخی مدیران است و این مشکلات بین بخشی و بین دستگاهیست و باید هر چه سریعتر برطرف شود.

وی با اشاره به خودتحریمی های انجام شده توسط برخی اعمال سلیقه ها اضافه کرد: تفسیرهایی از قانون انجام می شود که درست نیست و همه چیز آماده است و نباید موانع، موجب مشکلات برای تولید بشود.

حجت‌الاسلام حاجبی ادامه داد: بزرگداشت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که افتخار آزادیخواهان ایرانیان اسلامی است باید هر چه باشکوهتر برگزار شود تا راه این شهید والامقام همچنان ادامه یابد.

وی با اشاره به فرارسیدن ۹ دی، بر برگزاری جسات بصیرت‌افزایی مردم تاکید کرد و این مباحث را نیاز جمهوری اسلامی ذکر کرد تا هیچگاه داشته‌های خود که از ریخته‌شدن خون شهیدان به دست آورده‌ایم را فراموش نکنیم.

امام‌جمعه شهرستان قشم گفت: ۹ دی روز تجلی ولایتمداری، تکلیف گرایی و عمل به وظایف در مقابل مشکلات است و باید بدانیم فتنه ۸۸ خط قرمز ماست و از این خط نمی توانیم کوتاه بیاییم.

وی ادامه داد: بسیاری از سیاسون در این امتحان مردود شدند و باید زوایای سال ۸۸ واکاوی شود و بررسی شود که حضور مردم مومن و عمل به دستور ولایت فقیه  در صحنه چگونه توانست کشور را نجات دهد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا