Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
حمله سایبری نباید بی‌جواب بماند/ ایران با اقتدار تمام در میز مذاکره حاضر شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

حمله سایبری نباید بی‌جواب بماند/ ایران با اقتدار تمام در میز مذاکره حاضر شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل ضمن تاکید بر لزوم تسریع در عملیاتی شدن موضوع منطقه آزاد استان اظهار کرد: از نمایندگان محترم می‌خواهم به نشست یک ماه قبل در خصوص منطقه آزاد و مصوبات آن جلسه احترام بگذارند و در اسرع وقت موضوع منطقه آزاد را عملیاتی کنند یک روز هم برای ما مهم و حیاتی است.

وی افزود: تأخیر در این خصوص ظلم به استان است و این مسأله هر چقدر به تاخیر بیفتد حرف و حدیث و شایعات و برداشت‌های غلط و متهم ساختن افراد شدت خواهد گرفت و سوژه خوبی برای دشمن و ایجاد شکاف در وحدت استان درست خواهد شد و در این خصوص همه باید تابع قانون باشند؛ قانون همیشه فصل‌الخطاب است و قانون را برای رفع اختلاف و حفظ وحدت و آرامش و انسجام نوشته‌اند.

تصمیمات بزرگ برای اردبیل در سفر هیات دولت

امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان بیان کرد: سفر ریاست جمهوری برای استان ما و آشنا شدن با مشکلات استان بسیار مفید بود و تصمیمات مبارکی گرفته شد.

وی افزود: علاوه بر امور عمرانی، ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم نمودن تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری برای ما بسیار مهم است و مدیریت ارشد استان باید در این سه محور متمرکز شود.

امام جمعه اردبیل اذعان کرد: وزرای همراه رئیس‌جمهور از تمام شهرستان‌ها بازدید و گزارش تهیه و به رئیس‌جمهور ارائه کردند؛ جز شهرستان نیر که وزیر مربوطه به عللی نتوانست در استان حاضر شود و در این خصوص مدیریت ارشد باید مشکلات و قابلیت‌های آن منطقه را به‌طور ویژه مد نظر قرار دهد و گلایه‌مندی اهالی آن خطه را کلاً بحق بداند.

وی با تاکید بر اینکه چهار شهر استان حائز شرایط برای تبدیل شدن به شهرستان است، تصریح کرد: در خصوص تبدیل بعضی از شهرها به شهرستان، شهر لاهرود از بیان افتاد در حالی که از کامل‌ترین شرایط برای شهرستان شدن برخوردار است و هیچ کمبودی برای تبدیل وضعیت ندارد، اینجانب تبدیل وضعیت هر چهار منطقه جعفرآباد، هشجین، لاهرود و رضی را طی مکتوبی از وزیر کشور مطالبه جدی خواهم داشت.

مدیریت ارشد استان به مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: بعضی از شهرستان‌های ما مثل خلخال و گرمی از محرومیت‌های خاص رنج می‌برند که در این سفر بر لزوم توسعه این مناطق تاکید شد و کلید اصلی در اختیار مدیریت ارشد است و باید به مناطق محروم استان توجه بیشتر شود و چقدر شایسته است با ایجاد تسهیلات، معافیت‌ها و امتیازات خاص برای جذب سرمایه گذار در این مناطق مقدمات خاص توسعه  فراهم‌ شود.

با برنامه‌ریزی قابلیت‌های عظیم کشور قابل استفاده است

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه دوم بیان کرد: دولت محترم علاوه بر سفرهای استانی اقدامات و برنامه‌های زیربنایی مهمی دارد که بعضی از آنها اجرایی شده و بعضی دیگر اجرایی خواهد شد. یکی از این امور زیر بنایی که اجرایی شده، حذف استقراض از بانک مرکزی است.

وی ادامه داد: این اقدام قطعا در کنترل تورم بسیار موثر خواهد بود، اینکه دولت توانسته از بدو روی کار آمدن بدون استقراض از بانک مرکزی جاری کشور را به‌طور کامل پرداخت کند نشان می‌دهد که با برنامه‌ریزی می‌توان از قابلیت‌های عظیم کشور بدون ایجاد بار بر دوش ملت استفاده کرد و معضلات را حل نمود.

امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به اختلال اخیر در پمپ بنزین‌های کشور تصریح کرد: ماجرای حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها پشت پرده‌ای دارد چند هفته پیش آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها ایران را تهدید کردند که سریعا به پای مذاکره برگردد، آنها گفتند مهلت در حال اتمام است و وقت به نفع ایران نیست همه این جملات نشان می‌داد که آمریکا برای آوردن ایران به پای مذاکره دست به اقداماتی خواهد زد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل تاکید کرد: بعضی‌ها می‌گفتند این اقدام با حمله اسرائیل خواهد بود، بعضی دیگر می‌گفتند این حمله توسط ناوهای آمریکایی از خلیج یولن خواهد بود. بعضی‌ها می‌گفتند این حمله از طریق آذربایجان خواهد بود. تا اینکه کوه موش زائید! و آمریکا با حمله سایبری پمپ بنزین‌های ایران را مختل ساخت.

ایران با اقتدار تمام در میز مذاکره حاضر شود

عاملی ادامه داد: این اولاً ذلت بزرگی برای آمریکاست ثانیاً نشان می‌دهد که آنها از جهت حمله نظامی کاملا مایوس هستند و قدرت دخالت نظامی در ایران را ندارند. ثالثاً به جای انتقام از دولت یا نیروی نظامی از ملت ما انتقام می‌گیرند و عطش خاصی به آشوب‌های مردمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: در اینجا بیان چند مطلب ضروری است؛ اول اینکه این حمله ناجوانمردانه نباید بی جواب بماند، ایران باید جواب بدهد. این حمله از طرف ایران بازدارنده است و اگر ایران جواب ندهد آنها جری خواهند شد.

امام جمعه اردبیل گفت: به آمریکا و اسرائیل می‌گوییم بی‌جا زحمت نکشید، اراده ملت ما هیچ وقت نخواهد شکست و ملت ما جز در برابر خداوند رکوع نخواهند کرد و ما به قدرت لایزال خداوندی متصل هستیم و با دستور خداوندی وارد عرصه مبارزه با سردمداران ظلم و جنایت شده‌ایم.

عاملی بیان کرد: شما با حمله به معیشت ملت ما مجرم هستید و خداوند وعده داده که مجرم‌ها را خوار خواهد کرد و خداوند در یک قانون کلی اعلان کرده که اراده اهل سیئات هیچ وقت بر اراده ما مقدم نخواهدشد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا