اخبار روز

حمله پهپادی و موشکی به پایگاه و فرودگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه

حمله پهپادی و موشکی به پایگاه و فرودگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، این منابع اعلام کردند که خبرها از هدف قرار گرفتن پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر در شمال دیرالزور سوریه حکایت می‌کند.

اختصاصی|غافلگیری نیروهای آمریکایی در شرق سوریه با اصابت ۱۰ موشک
حمله جدید به پایگاه‌ آمریکا در حومه دیرالزور سوریه

به گفته این منابع، پدافند اشغالگران برای انهدام پهپادها تلاش کرده، ولی در این راه شکست خورده و پهپادها به اهداف خود اصابت کرده است.

شبکه الجزیره مباشر از وقوع انفجار مهیب در داخل پایگاه میدان العمر که نظامیان اشغالگر آمریکایی بر آن مسلط هستند خبر داد، این پایگاه در شرق دیرالزور سوریه قرار  دارد.

این در حالی است که خبرگزاری آناتولی ترکیه از شلیک ۱۰ موشک زمین به زمین به این پایگاه اشغالگران خبر  داده و تاکید کرده است که در این چندین نظامی آمریکایی کشته و یا زخمی شده و آمبولانسهایی برای انتقال آنها اعزام شده‌اند.

پیش از این برخی منابع از وقوع چندین انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه خراب الجیر در حومه الحسکه سوریه خبر داده بودند.

المیادین گزارش داد که پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان العمر و فرودگاه خراب الجیر در شرق سوریه هدف حملات پهپادی و راکتی قرار گرفته است.

طی روزهای اخیر پایگاههای غیرقانونی آمریکا در عراق و سوریه بارها هدف حملات موشکی و پهپادی گروههای مقاومت در پاسخ به حمایتهای آشکار آمریکا از جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه قرار گرفته است.

این حملات نشان می‌دهد مقاومت در برابر نقش آمریکا در جنایاتی که در غزه صورت می‌گیرد، واکنش فعال خواهد داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا