کرمانشاه

خادمیاران رضوی کرمانشاه به دیدار خانواده «شهید شمشادیان» رفتند

محمدسعید شیرزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران از کرمانشاه، لظهار داشت: کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت مفتخر است به نیابت از امام مهربانی‌ها در بزرگداشت یاد و خاطر شهدا همواره شمیم عطر رضوی را در منزل و محلهی خانواده معظم شهدا جاری کرده است.

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی با حضور در منزل شهید شمشادیان یاد و خاطر این شهید را گرامی داشتند و با اهداء تبرکات رضوی از خانواده ایشان تجلیل به عمل آوردند.

گفتنی است، این دیدار با حضور و همراهی فرماندهان ارشد ارتش و هوانیروز همچنین خادمیاران رضوی کانون قرآن، مناطق ۳و ۴ شهر کرمانشاه برگزار شد.

شهید یحیی شمشادیان متولد ۱۳۳۲ با رشادت مثال‌زدنی خواب را از چشم‌های بعثی‌ها ربود و باعث به درک واصل شدن خیل عظیمی از متجاوزان به خاک جمهوری اسلامی ایران شده بود.

شهید شمشادیان در ۱۵ مهر ماه ۱۳۶۱ با درجه سرلشگری طی یک تیم با ۳ فروند هلیکوپتر به سمت ارتفاعات سومار به منظور دفاع و پشتیبانی از نیروهای زمینی رهسپار میدان نبرد شد. وی پس از سرکوب پاتک دشمن، تلفات سنگینی به ارتش عراق وارد کرد و در همان عملیات هدف شلیک مستقیم گلوله تانک قرار گرفت و به مقام والای شهادت رسید.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا