گلستان

خاندوزی: عملیات احداث منطقه آزاد اینچه‌برون اجرایی می‌شود/ پیگیر اعتبارات ملی پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام گلستان خواهم بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، سیداحسان خاندوزی پیش از ظهر امروز در دیدار علمای اهل‌سنت شهرستان آق‌قلا اظهار کرد: استان گلستان رنگین کمان اقوام است و وحدت و برادری علما و روحانیان سنی و شیعه شهرستان آق‌قلا مثال‌زدنی است.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان آق‌قلا در کوریدور بین‌المللی آسیای میانه تلاش می‌کنیم فاز توسعه‌ای این شهرستان را رقم بزنیم.

وزیر اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: به فضل الهی عملیات احداث منطقه آزاد اینچه‌برون اجرایی خواهد شد و من تا حد توان پیگیر اعتبارات ملی برای پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام عمرانی، تولیدی، و اشتغالزایی این استان خواهم بود.

* مبنای سیاست‌گذاری اقتصادی دولت توانمندسازی محلی و منطقه‌ای است/ در سیل گلستان شاهد جلوه‌های کم‌نظیر همراهی و وحدت ملت شریف ایران با مردم عزیز آق‌قلا و گلستان بودیم

خاندوزی گفت: مبنای سیاست‌گذاری اقتصادی دولت توانمندسازی محلی و منطقه‌ای است و تلاش داریم با استفاده از ظرفیت سفرهای استانی و بودجه سال آینده ظرفیت‌های ملی را در خدمت به مناطق کمتر برخوردار فعال کنیم.

 وی ادامه داد: در سیل گلستان شاهد جلوه‌های کم‌نظیر همراهی و وحدت ملت شریف ایران با مردم عزیز آق‌قلا و گلستان بودیم که امیدواریم ظرفیتی که در روزهای سخت در کنار مردم بودند امروز نیز در مسیر پیشرفت استان همکاری داشته باشند.

 وزیر اقتصاد افزود: باید از پتانسیل نخبگان، صاحبان اندیشه، توانمندان اقتصادی استانی در گره گشایی موضوعات خصوصاً منطقه آزاد اینچه‌برون گلستان استفاده کنیم.

سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی شب گذشته از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد استان گلستان شد و صبح امروز در معیت مدیران استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با بازدید از پایانه مرزی اینچه‌برون برنامه‌های سفر یک روزه خود را آغاز کرد.

دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، شرکت در جلسه شورای اداری، شرکت در جلسه گفتگوی دولت با بخش خصوصی، شرکت در مراسم بزرگداشت روز ملی گرگان و تجلیل از خانواده‌های شهدای واقعه پنج آذر گرگان به عنوان سخنران و حضور در برنامه زنده تلویزیونی برنامه‌های وزیر امور اقتصاد و دارایی در سفر یک روزه به گلستان است.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا