گیلان

خانه‌به‌دوشی ملوان و شهرداری آستارا به پایان می‌رسد؟

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران به دلیل آماده نبودن استادیوم تختی انزلی و وحدت آستارا مجبورند به‌ناچار در شهر رشت پذیرای تیم‌های میهمان خود باشند.

مدت‌هاست که تیم‌های گیلانی با مشکلات میزبانی و نبود استادیوم مناسب در استان گیلان دست‌وپنجه نرم می‌کنند و حتی یکی از دلایل سقوط سپیدرود و عدم صعود ملوان به لیگ برتر نیز عدم وجود استادیوم مناسب بود و حالا هم ملوان و شهرداری آستارا با این مشکل مواجه هستند و به ورزشگاه سردار جنگل رشت نقل‌مکان کرده‌اند.

البته خود ورزشگاه سردار جنگل رشت نیز حال‌وروز خوبی ندارد و یک ورزشگاه با چمن مصنوعی واقع در روستای فلکده، دهستان لاکان، بخش مرکزی واقع در شهرستان رشت (در حومه شهر رشت و خارج از محدوده شهری) قرار دارد که این ورزشگاه بخشی از پروژه نیمه‌کاره دهکده المپیک رشت است.

 

میثم شاهین مدیر رسانه‌ای ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آماده‌سازی زمین تختی انزلی اظهار کرد: پس‌از پایان فصل گذشته، با هماهنگی که بین مدیریت و کادر فنی باشگاه انجام گرفت آقایان زارع، پژمان نوری و اشکان پور رشید عزیز، قرار بر این شد که زمین استادیوم انزلی مورد بهسازی قرار بگیرد به همین دلیل کارهای اولیه‌اش انجام و استارت بهسازی زمین زده شد.

وی با اشاره استفاده از سردار جنگل رشت به‌عنوان استادیوم خانگی افزود: ما به‌ناچار باید احتمالاً سه بازی آینده در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبانی کنیم و  امیدواریم بیشتر از این نشود البته همیشه رشتی‌های عزیز میزبان خیلی خوبی برای باشگاه ملوان بودند و در واقع ما ناراحت نیستیم که اینجا به میدان می‌رویم چون همیشه نتایج خوبی در این زمین گرفته‌ایم.

 شاهین فرصت پیش‌آمده را توفیق اجباری دانست و گفت: به‌ناچار مجبوریم که در رشت به میدان برویم ناراحتم نیستیم ولی امیدواریم که هر چه سریع‌تر وضعیت زمین پایدار شود، هزینه‌ی بسیار زیادی شده که مهندس پور رشید تقبل کردند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان با اشاره به وضعیت چمن استادیوم تختی انزلی گفت: امیدواریم که زمین چمن استادیوم تختی را به در کنار رختکن‌ها و نیمکت‌های ذخیره باشگاه ملوان که هزینه‌ زیادی انجام‌شده، به استانداردهای روز فوتبال دنیا رسانده تا میزبان خوبی برای تیم‌ها باشیم که امیدواریم که به هر صورت تا پایان آبان ماه این مهم انجام گیرد.

 وی با امیدواری به دیدارهای آینده افزود: امیدوارم که از بازی چهارم خانگی به بعد بتوانیم در انزلی به میدان برویم و در شهر خودمان پذیرایی تیم‌های میهمان باشیم.

 

علی کارگر مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به وضعیت استادیوم و وحدت آستارا اظهار کرد: متأسفانه کارهای آماده‌سازی ورزشگاه به صورتی که باید پیش نرفته و بسیار کند است و به همین دلیل هنوز شرایط میزبانی در آستارا را نداریم.

کارگر بارندگی‌های اخیر را یکی از دلایل کاهش سرعت کارها دانست و گفت: ازیک‌طرف بارندگی‌ها و از طرف دیگر هم عدم همکاری ارگان‌های مختلف با هم منجر به تأخیر آماده‌سازی استادیوم شده ولی در حال حاضر قول‌هایی مبنی بر اتمام آماده‌سازی تا پایان هفته داده شده است.

 وی با اشاره به مشکلات شهرداری آستارا افزود: متأسفانه زیرساخت‌های استادیوم در سه سال گذشته ازجمله در بخش چمن استادیوم، جایگاه تماشاگرانبوده و پیش از آن عملا اتفاقی رخ نداده است.

 کارگر با اشاره به صعود سریع شهرداری آستارا به لیگ یک گفت: ما در عرض سه سال گذشته از لیگ سه به یک آمدیم یعنی مستقیم از سه به دو و دو به سه و این کارها به‌مرور و با تلاش زیاد انجام‌شده است.

 وی با اشاره به میزبانی آستارا در مدت کوتاه تصریح کرد: ما چند صباحی توانستیم میزبانی را بگیریم و تنها وقتی‌که بازی زیر نور رفت دچار مشکل شده و امسال هم متأسفانه در باد همان سال گذشته خوابیدند و فکر کردند که امسال میزبانی را به‌راحتی دریافت می‌کنیم، ولی فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال امکانات دیگری را از ما طلب کردند و به ما گفتند که باید چند نقیصه دیگر را برطرف کنیم تا امسال هم بتوانیم میزبانی را در اختیار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به مشکلات موجود گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکلات ما جایگاه فیلم‌برداری و گزارشگران، غیراستاندارد بودن رختکن‌ها و نبودن جایگاه وی آی پی است که در صورت برطرف کردن این مشکلات میزبانی را در اختیار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا