علمی و فناوری

خانه رونالدو در عربستان سعودی از دید هوش‌مصنوعی!/ عکس

خانه رونالدو در عربستان سعودی از دید هوش‌مصنوعی!/ عکس

اگر حتی ذره‌ای به فوتبال علاقمند نباشید هم محال است نام کریستیانو رونالدو را نشنیده باشید! این بازیکن با کسب پنج توپ طلا و افتخارات فردی و گروهی فراوان، یکی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ ورزش فوتبال به شمار می‌رود.

کریس رونالدو در کنار آمادگی جسمانی فوق‌العاده خود در سن ۳۸ سالگی به خرید خانه‌ها و قصرهای بسیار مجلل هم شهرت دارد؛ به‌طوری که یکی از معروف‌ترین عمارت‌های او، ساختمانی هفت طبقه است که به دو استخر در ابعاد مسابقات المپیک و یک زمین فوتبال کامل مجهز است.

هوش مصنوعی خانه کریستیانو رونالدو در عربستان را چگونه به تصویر کشیده است؟

به‌تازگی اکانت اینستاگرام MANSIONISTI به کمک هوش مصنوعی، تصویری از یک عمارت جدید برای این ستاره پرتغالی را به تصویر کشیده که می‌تواند جذاب‌ترین خانه او لقب بگیرد.

این عمارت قرار است در عربستان سعودی، یعنی جایی که او در حال حاضر در مشغول بازی در آن‌جاست ساخته شود و به همین دلیل از عناصر طراحی اسلامی و عربی الهام گرفته است. بد نیست بدانید که کریستیانو رونالدو و خانواده‌اش در حال حاضر در سوییتی در یک هتل مجلل در عربستان اقامت دارند که هزینه هر ماه اسکان در آن، حدود ۲۵۰ هزار دلار است!

عمارت لوکس

خانه کریستیانو رونالدو عربستان

نمای بیرونی این ساختمان شبیه به بسیاری ویلاهای لوکس و مجلل دیگر دنیاست و از آیتم‌هایی مانند استخر بی‌نهایت (Infinite Pool) و چندین محل برای آفتاب گرفتن تشکیل شده است.

علاوه بر این، فضای داخلی این عمارت نیز به همان اندازه مجلل و فاخر پیش بینی شده و از یک استخر بسیار جذاب با نورپردازی شگفت‌انگیز تشکیل شده است.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، عمارت جدید کریستیانو رونالدو تلفیقی از معماری مدرن و کلاسیک و المان‌های معماری اسلامی است ترکیبی شگفت‌انگیز را رقم زده‌اند. ورودی فضای داخلی این عمارت بسیار وسیع بوده و از راه پله‌های دوقلو و چلچراغی که شبیه به یک قندیل‌های درون غارها به نظر می‌رسد و ایستادن زیر آن کمی ترسناک است، تشکیل شده است.

ورودی عمارت لوکس

خانه کریستیانو رونالدو عربستان

از سوی دیگر، کاپیتان تیم ملی پرتغال همچنین به در اختیار داشتن یک کلکسیون خودروی بی‌نظیر شهرت دارد؛ کلکسیونی که دربرگیرنده اتومبیل‌های بسیار جذابی مثل مک لارن سنا و رولز رویس Dawn است. به همین جهت، در طراحی عمارت این بازیکن، باید توجه ویژه‌ای به گاراژ او شود. تصویر زیر نمایی از گاراژ خانه فوق‌العاده رونالدو در عربستان را نمایش می‌دهد که پر از خودروهای فراری است!

خانه کریستیانو رونالدو عربستان

وان طلایی

طبیعتا فوتبال، تم غالب طراحی اتاق بازی منزل کریس رونالدوی مشهور خواهد بود. بنابراین در کنار مبل‌های گرانقیمت و لوکس La-Z-Boys، یک فوتبال دستی و تلویزیونی بسیار بزرگ در این اتاق تعبیه شده‌اند. معمار خانه خیالی رونالدو همچنین یک وان حمام تماما ساخته شده از طلا را نیز در منزل خیالی این بازیکن تیم النصر تعبیه کرده تا لوکس بودن طراحی خود را فریاد بزند!

در پایان همچنین نباید از اتاق تمرین و باشگاه بدنسازی منزل کریستیانو رونالدو هم غافل شد که سقفی بسیار بلند داشته و از پیشرفته‌ترین ادوات و تجهیزات ورزشی بهره می‌برد.

خانه کریستیانو رونالدو عربستان

اتاق استراحت

کریستیانو رونالدو البته در واقعیت مشغول ساخت یک عمارت ۳۵ میلیون دلاری در لیسبون، پایتخت پرتغال است. این پروژه تا کنون سه سال به‌طول انجامیده و برای تکمیل شدن به یک سال دیگر زمان هم نیاز خواهد داشت.

۲۲۷۲۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا