اردبیل

خانواده‌های شهدا اسوه صبر و پایداری هستند/ شناسایی شهید”فاضل خداوردی” که در شهری دیگر مدفون است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار شامگاه گذشته در مراسم شبی با شهید«علی میر علی‌زاده» با بیان اینکه شهدا بالاترین سرمایه‌های این کشور هستند، اظهار کرد: خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران با تربیت فرزندان شجاع و دین‌دار و تقدیم آن‌ها به انقلاب اسلامی اسوه‌های صبر، پایداری و استقامت در جامعه هستند.

وی به تعداد شهدا و جانبازان شهرستان مشگین‌شهر اشاره کرد و افزود: تعداد شهدا و جانبازان شهرستان مشگین‌شهر در هشت سال دفاع مقدس نشان از ارادت اهالی به اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان‌‌های امام راحل(ره) دارد.

امام جمعه مشگین شهر ادامه داد: ولایت‌ مداری اهالی روستای ‌احمدآباد نیز با تقدیم بیش از ۲۲ شهید به انقلاب اسلامی ایران مشخص است و باید به این مردم مومن احترام گذاشت چرا که امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم.

باوقار با اشاره به اینکه امروز شاهد بازگشت پیکر مطهر یکی از فرزندان ولایت‌مدار مشگین‌شهر به شهر خود بودیم تاکید کرد: شهیدان با وجود اینکه بین ما نیستند ولی زنده هستند و بزرگترین سعادت زندگی همین درجه شهادت است که نصیب افراد شجاع، مومن و خوش‌قلب می‌شود. ما با گذشت سالیان سال همچنان میهن‌ پرستی و اوج وفاداری این عزیزان را تحسین می‌کنیم‌.

وی از شناسایی شهید«فاضل خداوردی» که پیکر مطهرش در  شهر دیگری به صورت گمنام دفن شده بود خبر داد و گفت: بازگشت پیکر مبارک شهدا به شهر و خانه خود منجر به آرامش رسیدن خانواده‌ آن شهدا می‌شود هرچند یاد و خاطره شهدا به خاطر شجاعت و ایثارگریشان در هشت سال جنگ نابرابر هیچگاه از یاد نمی‌رود و این روحیه ایثارگری و شهادت با رشادت آنان نسل به نسل منتقل می‌شود‌.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا