آذربایجان غربی

خبرهای جدید از خوی: عصبانیت مخبر از گزارش‌های غلط مسئولین: انتقادات مردم حق است

خبرهای جدید از خوی: عصبانیت مخبر از گزارش‌های غلط مسئولین: انتقادات مردم حق است

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، سومین روز بعد از زلزله شدید خوی، با سفر غیرمنتظره معاون اول رئیس جمهور همراه بود.

انتقاد مخبر

در ویدئویی کوتاهی که از حضور محمد مخبر در خوی منتشر شده، معاون اول رئیس جمهور با انتقاد از گزارش‌های گل و بلبل مسئولین استانی با طعنه گفت: گزارش می‌دهید همه چیز خوب است، ما هم فکر می‌کنیم همینطور است!!

در ویدئوی دیگر منتشر شده، مخبر خطاب به مسئولین استانی گفته است: مردم حق دارند گلایه کنند بخشی از انتقادات مردم نسبت به روند امداد رسانی کاملا بجا بوده و انشاالله طی روزهای آینده این کمبودها و کاستی ها را جبران خواهیم کرد.

خبرهای جدید از خوی: عصبانیت مخبر از گزارش‌های غلط مسئولین: انتقادات مردم حق است

راه اندازی چهارسایت دیگر ۴G همراه اول در مناطق روستایی زلزله زده خوی

چنگیز نوری مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با اشاره به عملیات‌های شبانه روزی تیم‌های فنی مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی در مناطق زلزله زده خوی از عزم جدی همراه اول برای برقراری اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در روزهای نخست پس از این زمین لرزه چهار سایت نسل چهارم همراه اول در روستاهای آلمالو، باغ رجب، حصاربدلان و قریس راه اندازی شده است که هر کدام از این سایت‌ها روستاهای اطراف را نیز تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار میدهد.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: چندین سایت دیگر همراه اول نیز در هفته آینده در مناطق روستایی زلزله زده با هدف استفاده ارتباطی مردم و دانش آموزان در بخش آموزش مجازی راه‌اندازی خواهد شد.

نامه اتاق بازرگانی ارومیه: کمک‌ها را بعنوان بخشی از معافیت مالیاتی محسوب کنید

حسن انتظار رییس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه با ارسال نامه ای به احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی خواستار آن شد که کمک‌های نقدی تولیدکنندگان، فعالین اقتصادی، اشخاص حقیقی و حقوقی به زلزله‌زدگان شهرستان خوی بعنوان هزینه قابل قبول مالیاتی بعنوان بخشی از معافیت‌های مالیاتی منظور گردد.

توزیع ۸۵۰۰ چادر تا بامداد امروز

هلال احمر آذربایجان‌غربی با انتشار آماری اعلام کرد تا ساعت ۴صبح امروز، بیش از ۸۵۰۰ چادر، ۳۷۰۰ رول موکت، ۵۰۰۰ تخته پتو، ۶۴۰۰ بسته غذایی، ۶۱۰۰ عدد انواع وسایل گرمایشی در بین زلزله زدگان توزیع شده ضمن اینکه ۳۵ مرکز اسکان اضطراری نیز ایجاد شده است که در این خصوص ۲۲۰۰ خانوار اسکان اضطراری داده شدند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا