کهگیلویه و بویراحمد

خبرهای خوش احمدزاده از نشست با محرابیان و نوری

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تهران با دو وزیر کابینه دولت آیت الله رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

سیدعلی احمدزاده گفت: در دیدار با وزیر نیرو یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سد تنگ سرخ یاسوج اختصاص داده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، مشکلات سد تنگ سرخ با حضور مهدی روشنفکر  نماینده مردم شهرستان های بوراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: این اعتبار برای تسریع در روند اجرای سد تنگ سرخ جهت آبرسانی به یاسوج و روستاهای اطراف اختصاص داده شده است.

 به گفته استاندار، با این اعتبار سرعت اجرای و پیشرفت فیزیکی این سد شتاب خواهد گرفت و برای رفع مشکلات آبرسانی به شهر یاسوج و روستاهای اقماری تسریع به عمل خواهد آمد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پیگیری مشکلات پروژه سد آبریز شهرستان کهگیلویه با حضور حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و تسریع در روند اجرای این پروژه مهم خبر داد.

احمدزاده ابراز داشت: وزیر نیرو در این دیدار نسبت به تامین منابع اعتباری برای سرعت بخشیدن به این پروژه مهم دستور ویژه صادر کردند. 

به گفته احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد، دکتر محرابیان دستور ویژه برای تامین منابع مالی جهت تسریع در روند اجرای پروژه های آبرسانی به دشت امام زاده جعفر گچساران و باشت را نیز صادر کرد.

استاندار خاطرنشان کرد: در این دیدار گزارش کاملی از آخرین وضعیت پروژه های حوزه آبرسانی استان ارائه شد و مشکلات سایر طرح و پروژه های این بخش مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات و موانع آنها از سوی وزیر نیرو داده شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دیدار کرد.

سیدعلی احمدزاده اظهار داشت: در دیدار با دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش مطالبات فرهنگیان پیگیری شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در این دیدار طرح و پروژه های فضاهای آموزشی استان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

احمدزاده از دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش نسبت به پیگیری، رفع مشکلات و تحقق مطالبات فرهنگیان استان خبر داد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت و شرایط مطالبات فرهنگیان و طرح ها و پروژه های فضاهای آموزشی استان نیز ارائه شد.

احمدزاده با بیان اینکه به مسئله بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی هم اشاره شد، گفت: در خصوص نیازها، ضرورت ها و اقدامات لازم در این خصوص تاکید شد.

وی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش با قول مساعد نسبت به خواسته های مطرح شده دستورات لازم را صادر کردند.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا