سیاسی

خبرهای مهم وزارت دفاع ایران برای ارتش سوریه +جزئیات

خبرهای مهم وزارت دفاع ایران برای ارتش سوریه +جزئیات

سرلشکر «علی الصالح» رئیس آکادمی ارتش سوریه با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ دوم سعید صادقی معاون منابع انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون منابع انسانی وزارت دفاع با اشاره به ارزش راهبردی همکاری مختلف با کشور سوریه، بیان کرد: از آنجایی که حوزه های آموزشی آثار بلندمدتی دارند یکی از موضوعات مهم همکاری فی مابین دو کشور حوزه آموزشی است.

اظهارات مهم مقام بلندپایه ارتش درباره تجهیزات و سلاح های نظامی ایران

وی افزود: در وزارت دفاع تجربیات خوبی در حوزه دفاعی – فنی و فناورانه داریم که می‌توانیم آن را با دوستانمان در قالب همکاری های آموزشی به اشتراک بگذاریم.

پیش از این نیز، سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع در گفت‌وگو با فارس، گفته بود؛ «ما به صورت آشکار و صریح بیان کردیم که در کنار برادران سوریه خود به دنبال تقویت پدافند هوایی این کشور از راه‌های مختلف آن هستیم.»

بسام ابراهیم وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی سوریه ۲۶ مردادماه سال گذشته در دیدار سردار قاسم تقی‌زاده رئیس سابق دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع برای تقویت روابط علمی مشترک نسبت به افزایش بورسیه تحصیلی، برگزاری سمینارها و کنفرانس های علمی و تبادل تجربیات، ایده ها و تحقیقات مشترک ابراز تمایل کرده بود.

۲۱۹۲۲۰

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا