آذربایجان غربی

خبرهای نوروزی از استان آذربایجان‌غربی

خبرهای نوروزی از استان آذربایجان‌غربی

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، استان آذربایجان‌غربی آماده تعطیلات نوروزی می‌شود.

توزیع میوه در ۳۵ نقطه استان

نادر رحیمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید جهت متعادل نگهداشتن بازار از ۲۴ اسفند در ۳۵ منطقه در سطح استان آغاز شده است.

وی افزود: برای این منظور، ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب درختی برای این امر ذخیره سازی شده که قیمت عرضه سیب زرد هر کیلوگرم ۲۸۵ هزار ریال و قیمت سیب قرمز هم هر کیلوگرم ۲۴۵ هزار ریال تعیین شده است.

رنگ‌آمیزی مخازن زباله ارومیه

هادی بصاری رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به استقبال از عید نوروز در قالب شهر تکانی اظهار کرد: در آستانه سال جدید ۲ هزار مخزن زباله در شهرستان ارومیه در راستای شهر تکانی رنگ‌آمیزی و تعمیر شد.

وی ادامه داد: این مخازن زباله ۷۷۰ لیتری در سراسر معابر مهم شهری وجود دارند که در پاکسازی شهر بسیار تاثیر گذار هستند.

ثبت ۲ میلیون تردد نوروزی در محورهای استان

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز طرح نوروزی و ثبت ترددها در استان گفت: در قالب این طرح تا بامداد امروز، ۲ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: از کل ترددهای صورت گرفته، ۳۳۰ هزار تردد مربوط به مبادی ورودی و خروجی استان بوده است.

آرامون اظهار کرد: بیشترین میزان تردد ورودی و خروجی ثبت شده در آذربایجان‌غربی طی ایام نوروز امسال در محور ملکان – میاندوآب بوده که ۴۶ هزار خودرو از آن تردد داشته است.

مرخصی رفتن ۱۱۰ زندانی در استان در آستانه نوروز

ریس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه عید نوروز و پس از بررسی‌های انجام شده ۱۱۰ زندانی در ابن استان از مزایای قانونی و مرخصی بهره‌مند شدند.

کاهش ۴۱ درصدی تصادفات سفرهای نوروزی

سرهنگ رضا پناهی رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس گفت: مجموع تصادفات در ۲ روز نخست آغاز این طرح نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد کاهش یافته است.

وی با اعلام اینکه ۹۵ گشت تیمی پلیس محسوس تحت عنوان طرح نوروزی در سراسر آذربایجان‌غربی حضور دارند، اضافه کرد: ۱۰ تیم گشتی نامحسوس نیز در محورهای موصلاتی استان مستقر هستند تا در این طرح انجام وظیفه کنند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا