قم

خبری از ۱۰ پارکینگ ویژه موتور سیکلت در قم نیست

به گزارش برگزیده های ایران از قم، نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم روز دوشنبه با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار و اعضای شورای شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

محسن محرری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در در بخشی از این جلسه، تصریح کرد: مشکل کمبود و تملک پارکینگ در قم همچنان زیاد است، هم چنین در حوزه نگهداری و تملک پارکینگ نیز مشکلاتی از نظر اعداد و ارقام احساس می شود.

وی پارکینگ موتورسیکلت ها را از دیگر مشکلات مهم شهر قم دانست و ادامه داد: برای ایجاد پارکینگ موتور سیکلت ۱۰ نقطه پیش بینی شده بود که متاسفانه در این زمینه اقدام مطلوبی انجام نشده و هم اکنون کمبود پارکینگ در هسته مرکزی بشدت برای مردم مشکل بوجود آورده است.

مصطفی ملایی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در ادامه ابراز داشت: کار و اقدام اول مرکز پژوهش های شورای شهر قم باید احصای نیازهای موجود باشد.

وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت مرکز پژوهش های شورای شهر قم جا دارد تا دست کم دو پژوهشگر به صورت تمام وقت در این مرکز مستقر شوند.

همچنین، نرجس نیازمند عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم در ادامه بیان داشت: بودجه پیشنهادی برای مرکز پژوهش ها بسیار اندک است و با این بودجه پایین انتظارات تعریف شده از آن محقق نخواهد شد.

 ادامه داد: برای رونق و بهبود فعالیت مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر قم باید بخشی از پروژه های مهم و اولویت دار این مرکز برون سپاری شود.

در این جلسه شورای شهر قم بر لایحه اخذ مجوز عدم دریافت مبلغ عوارض اضافه بر عوارض مسکونی بر تجاری بر یک پلاک ثبتی و اخذ مجوز مساعدت برای کارکنان فوت شده شهرداری قم قبل از ۲۸ سال مصوب شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا