ایلام

خبر خوب| اشتغال ۱۹۰۸ سرپرست خانوار در «ملکشاهی» با تلاش بنیاد علوی

بهزاد میرزایی‌زاده مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با حمایت‌های بنیاد علوی در شهرستان ملکشاهی ۱۹۰۸ سرپرست خانوار مشغول به کار شده‌اند.

وی افزود: در حوزه اشتغال اولویت کار تدوین سند اشتغال شهرستان مبتنی بر شناسایی رسته‌های مزیت دار با اولویت بندی است و پس از این کار زنجیره ارزش از تامین تا فروش و صادرات تحلیل و حلقه مفقوده شناسایی می‌شود.

مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه در گام بعدی نقاط مداخله را شناسایی و با استراتژی تولید تعیین شده و طراحی و تدوین برنامه عمل پیش می‌رویم، تصریح کرد: کارگروه اشتغال بنیاد علوی از طریق عامل توسعه (BDS) به نقاط مداخله ورود کرده و از مسیر شبکه بندی آموزش، طراحی و خدمات دهی اعم از تامین نهاده، توزیع و نحوه اجرا برنامه عمل را انجام می‌دهد.

مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی تصریح کرد: در حوزه اشتغال در رسته‌های دام سبک، دام سنگین، زراعت، گیاهان دارویی، صنایع دستی، فرش دستباف، باغات و در رسته گردشگری و مشاغل غیر پایه شامل کارگاه‌های نایلون‌سازی، پرورش بوقلمون و بسته‌بندی ادویه جات اقداماتی برای اشتغال زایی مردم شهرستان ملکشاهی توسط بنیاد علوی در این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا