Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
خبر خوب| شهرک صنعتی قرچک به شبکه گاز متصل شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
تهران

خبر خوب| شهرک صنعتی قرچک به شبکه گاز متصل شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی قرچک اظهار کرد: شهرک صنعتی قرچک در ابتدای دهه هشتاد و در دوره ششم مجلس با پیگیری های فراوان، در دولت وقت تصویب و ابلاغ شد و بسیاری از مشکلات آن از جمله انتخاب مکان، تهیه زمین و جذب سرمایه گذار در همان سالها انجام شد.

وی گفت : از ابتدای سال ۹۹ پیگیری‌های مستمری از سوی نماینده مردم در مجلس و مسئولان دیگر برای اتصال شبکه گاز به شهرک صنعتی قرچک به عنوان یکی از بزرگترین موانع تولید و ایجاد اشتغال انجام شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه امسال که رهبر معظم انقلاب آن را به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کردند، تلاش ها برای جهش تولید و حمایت از تولید کنندگان در شهرک صنعتی قرچک به نتیجه رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضرشهرک صنعتی قرچک یکی از پویا ترین شهرک های صنعتی استان تهران است و ۳۸۰ واحد صنعتی هم در فازهای مختلف اجرایی قرار دارد که اتصال این شهرک به شبکه گاز در افتتاح این واحدها موثر خواهد بود.

نوش آبادی با اشاره به فاز دوم شهرک صنعتی افزود: مراحل واگذاری زمین های فاز دوم شهرک صنعتی هم در حال انجام است و امیدواریم در ۲ ماه آینده شاهد واگذاری زمین در فاز دو این شهرک باشیم.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: ایجاد اشتغال در اولویت است و شهرک صنعتی قرچک در این مسیر اولویت اصلی در استان تهران قرار داد.

نوش آبادی با اشاره به ظرفیت های این شهرک گفت: نزدیکی به پایتخت به عنوان بازار مصرف، استفاده از خطوط راه آهن، نزدیکی به فرودگاه های امام خمینی و همچنین نزدیکی به بزرگراه قم- گرمسار و آزاد راه الغدیر به آبیک قزوین، موجب شده سرمایه گذاران برای حضور در شهرک صنعتی قرچک، تشویق شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا