ایلام

خبر خوب| ۳۰ زندانی در کارخانجات تولید کودشیمیایی «دهلران» مشغول به کار شدند

مجید احسانی مدیرکل زندان‌های استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با مساعدت رئیس کل دادگستری استان و دادستانی مرکز استان ایلام و با همکاری و همراهی مدیرعامل کارخانجات تولید کودشیمیایی دهلران، تعداد ۳۰ نفر از زندانیان (دارای رأی باز) در این مجموعه تولیدی مشغول به کار شدند.

وی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها؛ حرفه آموزی و فراهم ساختن زمینه اشتغال برای زندانیان است.

مدیرکل زندان‌های استان ایلام گفت: در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» حمایت از تولید و تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف، به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با همراهی و مشارکت تولید کنندگان استان، زمینه اشتغال تعداد بیشتری از زندانیان دارای شرایط لازم برای اشتغال را در واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی فراهم کنیم.

مدیرکل زندانهای استان ایلام با بیان اینکه تحکیم بنیان خانواده، ایجاد آرامش و تقویت بنیه مالی خانواده‌های زندانیان، از اهداف این طرح است، یادآور شد: طرح ایجاد اشتغال برای زندانیان استان با همکاری مجموعه‌های قضایی استان و تولیدکنندگان با جدیت دنبال خواهد شد.

احسانی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در قبال به کارگیری زندانیان، از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی معاف هستند، تصریح کرد: این اداره کل از واحد‌های تولیدی که در این زمینه پیشقدم شوند، از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان استان می‌توانند با مراجعه به بنیاد تعاون زندانیان استان ایلام، زمینه بکارگیری زندانیان را فراهم کنند، تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت واحد‌های تولیدی، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف و بازگشت امیدبخش زندانیان به آغوش گرم خانواده، شاهد فعالیت بی‌وقفه واحدهای تولیدی و رونق تولید در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا