اقتصادی

خدمات‌رسانی به نقاط دور و محروم کرمانشاه اولویت دارد

خدمات‌رسانی به نقاط دور و محروم کرمانشاه اولویت دارد

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز (شنبه ۲۰ آبان ماه) در مراسم افتتاح گازرسانی به ۲۱ روستای شهرستان جوانرود، اظهار کرد: بهره‌مندی از نعمت سوخت پاک برای روستاهای مرزی هم با شرایط کنونی اتفاق می افتد.

وی افزود: بیشتر مناطق استان کرمانشاه از جمله مناطق صعب‌العبور از نعمت گاز بهره‌مند هستند و گازرسانی تنها یک نمونه از خدمات دولت سیزدهم است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اولویت دولت توسعه عدالت است، تصریح کرد: بر همین اساس باید به دورترین نقاط استان کرمانشاه هم خدمات رسانی داشته باشیم.

صحرایی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین اضافه کرد: برادران و خواهران مسلمان در تمام نقاط دنیا عضوی از جامعه مسلمانان هستند و باید نسبت به آن‌ها دغدغه مند باشیم.

وی ادامه داد: بی تفاوتی نسبت به جنایاتی که در فلسطین رخ می‌دهد ناممکن است و همه ما این جنایات را محکوم می‌کنیم.

گازرسانی به ٢١ روستا در شهرستان جوانرود

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، در این مراسم اظهار کرد: شهرستان جوانرود دارای ۹۷ روستا است و در گذشته به ۶۳ روستای آن گازرسانی شده و امروز مراسم افتتاحیه گازرسانی به ۲۱ روستای دیگر برگزار شد.

وی افزود: در جریان این گازرسانی از این پس به تعداد مشترکین گاز شهرستان جوانرود یک هزار و ٣٨٢ مشترک جدید اضافه شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این روستاها ۱۶۱ میلیارد تومان بوده و به منظور اجرای آن برای نخستین بار در کشور شبکه هوایی گازرسانی در این پروژه به طول سه کیلومتر اجرایی شد.

وی اذعان کرد: در حال حاضر ضریب گازرسانی در شهرستان جوانرود در بخش شهری ۱۰۰ درصد و در بخش روستایی ۹۴.۵ درصد است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا